Älskade Bagge 💖💖

 
Det finns en bro mellan himlen och vÄr jord... 
Just pÄ vÄr sida om himlen finns en alldeles sÀrskild plats, RegnbÄgens bro.
 
DÄ ett djur, som stÄtt nÄgon av oss sÀrskilt nÀra i livet, till sist dör, börjar det sin vandring till RegnbÄgens Bro.DÀrbortom, vÀntar grönskande Àngar och böljande kullar pÄ vÄra Àlskade vÀnner, dÀr de kan springa och leka tillsammans. DÀr finns gott om mat, vatten och solsken som hÄller vÄra vÀnner varma och nöjda. Alla de djur som varit sjuka eller gamla, ÄterfÄr sin hÀlsa och styrka. De som varit skadade eller lemlÀstade, görs hela och starka igen, just sÄdana vi minns dem i vÄra drömmar om dagar i en tid som gÄtt. 
 
VÄra djur Àr lyckliga och nöjda men, ÀndÄ fattas nÄgot, alla kÀnner de saknaden efter nÄgon sÀrskilt utvald, nÄgon de lÀmnat efter sig. De springer alla omkring och leker tills den dag kommer dÄ en av dem hastigt stannar upp mitt i leken, för att skÄda bort i fjÀrran... Hans blick Àr spÀnd och uppmÀrksam, iver och otÄlighet fÄr hans kropp att skÀlva. Plötsligt störtar han ivÀg frÄn gruppen, flyger över det gröna grÀset sÄ fort hans ben bÀr honom, allt snabbare och snabbare... 
 
Du har blivit upptÀckt, och nÀr du och din speciella vÀn Àntligen möts, kramar ni varandra lÀnge, överlyckliga att Äterförenas, för att aldrig mer bli skilda Ät igen. Ditt ansike blir vÄtt med glÀdjekyssar; dina hÀnder smeker igen det Àlskade huvudet, och du tittar Äter igen in i ögonen pÄ din tillitsfulla vÀn, som sÄ lÀnge varit borta frÄn ditt liv, men aldrig frÄnvarande frÄn ditt hjÀrta.
 
Tillsammans vandrar ni sedan över RegnbÄgens Bro...
 
för att aldrig mer skiljas Ät.
 
 
 
Den 23 Februari fick du somna in min Ă€lskade vĂ€n 💖
Det var ett sÄ enormt tungt beslut... Men det var det bÀsta för dig. I 13,5 Är fanns du vid min sida, lÀmnade mig aldrig! Du skulle ha blivit 15 Är nu den 25 mars. För mig va du allt och för dig va jag hela vÀrlden. Jag saknar dig varje dag som gÄr! Jag saknar allt med dig! Du fanns alltid vid min sida. NÀr jag var ledsen sÄ fanns du dÀr och tröstade mig, nÀr jag va glad fanns du dÀr och gjorde dagen Ànnu bÀttre! 
Jag vet att du har det bra dÀr du Àr nu, springer med Elvis, Gizmo, Tequila, Fonzie och alla andra fina underbara djur och jag vet att du har Emelie vid din sida, och snart fÄr jag trÀffa er igen, hÄll utkik.
Jag kommer alltid att sakna dig! Du var den bÀsta hunden ever! 
 
 
JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG BAGGE! 💖💖💖

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0