Värk o asgarv!

Idag har det varit en seeeeg dag...
Har mest legat i soffan och sett djurakuten via chromecast. Har haft en sån hemsk mensvärk :-(
Men jag har haft älskade Falcon vid min sida nästan hela tiden :-) älskade katt💖 Han har nog kännt att nått vart tokigt :-)
Och Pepzie har börjat mysa med mig lite mer när mia inte är hemma :-) till och med "klättrat" upp efter mig :-)
Men jag har iaf bäddat o vart på ica :-) ska dricka upp kaffet o sen diska :-) saknar min älskade Fästmö jättemycket! Du är mitt allt! Ingen, ABSOLUT INGEN kan komma emellan oss! Alltid vi älski💖
 
 
Btw hörde att en person hade skrivit på sin fb att jag gett personen blickar som kunde döda om dom kunde döda... Hahaha jag tror jag dööör så paranoid och stor fet lögnare personen är!!! Kanske en nyhet för dig MEN för att kunna ge såna blickar till nån så krävs det att man även tittar på den personen! Vilket jag aldrig gjorde! Såg dig i ögonvrån thats all! Och om jag nu får dig o må så dåligt av att bara visa mig så visar det ju att det är du som gjort fel inte jag. Och om du nu inte vill se mig så finns det 2 val, blunda eller flytta. Jag skiter i vilket.
Men sjukt att du måste hålla på o skriva skitsnack om mig. Mitt liv och jag personligen måste ju vara otroligt intressant eftersom du inte släpper det o måste skitsnacka om mig o mitt liv för de e va de e, skitsnack o lögner. 
Jag mår då bra utan dig o din familj :-) synd bara att det tog så otroligt många år för mig att inse va ni e för människor... men bättre sent än aldrig och sen är ja väl för godtrogen o vill tro det bästa om folk...
Men men, du/ni är det förflutna och inget annat!
 
Jag har ett bra liv nu och vet vilka som står vid min sida och jag älskar er! Ni vet vilka ni är 💖 vänner och familj!
 
 
 
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0