Sommarsulor!

Imorgon kommer jag nog ha rätt så ont i kroppen lite här och där :-/ meeeen nu sitter då sommardäcken på bilen. Jag bytte sj! Eller ja efter jag kämpat med att försöka få lös bultarna på vinterdäcken så komme snälla Lars och hjälpte mig med att ta lös dom:-) och jag hade min kära syster som sällskap och hon lyste åt mig och pumpade på domkraften så bilen lyftes o så:-) och gav mig saker jag bad om men annars så gjorde jag allt sj:-) å de va inte lätt må ja säga... Rätt så tungt jobb ;-) måste ha fått lite mukkler iaf ;-) 
 
Nä nu ska jag ta o sova o försöka få nå värme i kroppen. Vart rätt kallt om ryggen o så... brallerna åkte ju ner hela tiden så ja fick dra upp dom hela tiden ;-) o då vart de lite kallt om ryggen ;-) Men nu kör vi iaf lagligt :-D 
 
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0