Gårdagen..

igår börja lite dåligt..
dålig sömn och vakna med grym huvudvärk och illamående...
men sen så vart dagen betydligt bättre:)
Älsklingen min bestämde sig för att först ta med mig ut på bio:) sen så bestämde hon att hon ville bjuda mig ute på restaurang <3
så vi fixade hundvakt (tack mamma o pappa för den hjälpen:) ) sen så bokade vi bord på tatung och bokade biljetter till bio "american pie reunion" blev det:)
sen så gjorde jag mig vacker:P haha
och vid kvart över tre så åkte vi mot ers o skulle lämna hunden (hade bokat bord kl 4).
när vi hade lämnat av hunden så skulle vi fara mot stan... men då startar inte bilen! :O
den bara klickade.... ghhhaaa inte nu lixom....
pappa försökte fixa det lite snabbt så där men fick ite till det, så vi fick låna pappas bil:) (tack även för det)
så nu va vi på väg till stan:)
parkerade på icatorget:) gick till tatung:)
maten va riktigt god<3 (om man kunde laga så god mat sj)


Mias maträtt bestod av 4 små rätter special



min maträtt bestod av friterad fläskkött med cashewnötter i sötsur sås och grönsaker



sen så komme mias efterrätt in (dåliga va att dom fråga aldrig om ja ville ha nån:S ) så vi delade på mias ist <3
friterad banan med glass o sirap



sen när vi va mätta o belåtna så begav vi oss mot bion:)
biopoppcorn e d bästa;)



filmen va bra. men det va en sak som störde o det va att det va en actionfilm i salongen breve och dom ha de så högt att det vibrera i våra stolar o i golvet och överröstade nästan våran film som det dåna o levde om....
det gillades inte och det va jättekallt i våran salong..
men vi va nästan ensamma:)
det va vi o 6 st andra:)

men summan av kvällen va att det va en underbar kväll :)

Älskar dig mia<3


PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0