Gårdagen:)

Igår så vaknade jag ca 0600.
steg upp o gjorde mig klar för arbete:)
va iväg o vikka på bruks förskola i ursviken.
jobbade mellan 0800-1630:)
fick va med dom större barnen:) gick riktigt bra:) på förmiddagen så va vi iväg på en utflyckt till en lekpark o sen efter lunchen så gratta vi en pojke där:) och dom tränade på en pjäs:) sen vart det o va ute på gården hela dagen:)
mycket trevligt folk va det där o allt va som frid o fröjd:)
jag sa att dom inte ska tveka o ringa om dom skulle behöva mer hjälp:)
sen efter jobbet så körde mia mig till stan där ja mötte upp min syster o felix:) nere på CK:)
David Lindgren hade smygpremiär igår på CK:) på sitt album som släpps idag:)
och självklart så köpte jag hans album:)
Han sjäng 3 låtar från albumet och han va grym:)
Han e så duktig:) och man såg hur mycket han njöt och hur lycklig han va:)
sen när han sjungit klart så vart det signering av skivor så vi ställde oss i kö för det:)
och oj så varmt det va.. shit alltså..inte nice alls.
men tillslut så komme vi fram och felix fick sin skiva signerad medans ja o han tvär prata lite:) han e fin han david:) han tackade för allt fint ja skrivit om honom:) och frågade hur det va o så:)
och jag frågade om jag fick ta kort på han o felix:) självklart gick det bra:)
felix va såååå nöjd:) sötunge <3
sen fick ja min skiva signerad med o ja krama han o sa grattis för allt o så:) sen så bar det av hemåt o på vägen hem lyssnade vi på skivan:)
sen när ja komme hem så va middagen nästan klar:) och sen när den va klar så såg vi twilight 1 o 2 jag o älski medans vi åt:)
och dom va riktigt bra:) lika bra som sist ja såg dom:)


fina felix väntar på att david ska komma:)


och här kommer han ner i hissen:)


och här uppträder han:)



Lyckliga Felix <3



Min skiva som han signera:)



Underbart:)

PussPuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0