Bagge=Mitt allt!

jajjemän så är det:D
hmm nu ligger mia o sover, hon va trött i luvan:P
sj så sitter ja o tragiskt nog väntar till efter 12 så dagens avsnitt med BB kommer ut på nätet:P haha ja jag vet att jag är tragisk.. men ja tycker det är bra faktiskt:)
idag så rulla pengar in men även ut lika fort, tyvärr, men lite ha man kvar iaf:) blir nog storhandla imorrn..
jag satt uppe inatt till typ 04.00 för ja såg på BB live och dom hade skräcknatt i huset o fy så jäkla roligt men hade ja vart där hade jag nog gjort ner mig hahaha helt galet:P
sen när ja gick o la mig o somna tror ni inte då ja vaknar upp i panik för att jag drömde marddröm om nått som ja sett på BB haha:P
men ja va så trött så hur mycket ja än försökte hålla ögonen öppna så gick inte det så somnade om igen och vaknade många timmar senare:P
så idag ha ja skrivit matlista och handlingslista:) (klapp på huvudet)
och nu lever hunden om som fn för att ha drömmer <3
mattes hjärta <3

nä nu tog det stopp i min skalle men ha de bäst <3




PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0