Ägg:P

I förrgår började jag träna här hemma.
lite olika grejer frå min skalle skaer jag fått i förslag och grejer jag sett dom i bb-huset gjort.
så idag va andra dagen:) tänkte försöka med varannan dag med träning. sen eftersom ja blir starkare o så, så ökar ja på med saker o mer utmaning:)
får se vart detta slutar:P
annars så har ja sökt jobb o håller det fint här hemma:P
och vad som händer valborgs vet jag inte än..
har en tid nu som ja tänker massor på tiden som varit.. tänker tillbaka på tex pitetiden och så..
sånt man gjorde när man va "ung" (haha lät svingammal nu) och galen:P och tänker på tiden då man bodde på sjungande och uppfinnarvägen.. då inge hade jobb o ingen egen familj och då man bara levde för dagen och brydde sig inte om framtiden:P fasiken va skoj man ha haft:) men misstolka det inte.. jag kan ha skoj nu med och jag älskar livet med min fästmö o allt <3
men tänker bara tillbaka ibland:)
nä nu ha nog mina ägg kokat klart:P


PS tack eve och pija för att ni läser min blogg och komenterade:) <3 DS



PussPuss

Kommentarer
Postat av: Pija

jag vill också tillbaka till tiden när man var galen!

2012-04-26 @ 16:30:39
URL: http://disfigurement.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0