ett kort inlägg:P

hejsan hoppsan:)
denna dag kunde inte börja bättre:)
eller andra början på denna dag :P
ja klev upp vid sju för att peab skulle komma och mäta våra luckor i köket:) så om ca 6 veckor har vi nya :D
och sen va ja så himla trött att ja gick o la mig igen:P sen vid tio så vart ja väckt av den finaste Felix <3
syster och conny skulle ut o köra lite bil o lånar min efetrsom att den e manuell och det e inte deras:P
så då fråga felix om han fick vara med oss:) och självklart får han det :D
så ja o han låg o mös lite i sängen och sen klev ja upp o fika:) och nu spelar han wii sport resort:) och jag bloggar o ska strax (kl 12.00) gå ner o tvätta:) för andra dagen:P
sen så blir det supergod middag:) kycklingsallad (mias) MUMS:)
sen kommer svärmor o hennes anders på fika:D
sen så får vi se vad som händer:)
jo mia ha baka morotskaka:D kommer smaka super:)
och jag hade rätt:) den är supergod:D:D
nä nu ska ja ta o springa ner te tvättstugan:P kanske skriver mer sen :P
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0