Walking the line...

Satan va ja ha vart duktig tycker jag :D
I lördags så tog ja hunden i koppel och gick iväg.
jag i början.                      baggelagg:D                            fin utsikt.                     jag                  skoterspår:D:D
ser ut som han inte                bagge <3                           jag                        utsikt <3
har nån svans:P
:)
Anländer nu i ers:)                jag              bagge spanar på nått på andra sidan
plogkanten <3 men va vet ja inte.
lååångt där borta                      jag                     kus kåge skyltar         bagge går fot:)         Framme<3
ser man ers skolan
jag gick södra vägen till min kära syster <3 och det blev:
10285 steg, 7,713 km, 207,7 cal och 1h 31min 37sek.
sen när jag vart där o umgåtts så skulle ja gå hem och då svängde jag förbi mina föräldrar
mamma o pappas dörr:)
och surra en stund sen skulle jag gå hem:)
och jag gick norra vägen hem:)
bagge på väg hem                             jag                 mötte på en hundtoa med:P            bagge
är i ers än
nu e ja i kåge:P                   hemma                               jag                                     bagge
kall vovve:)
när ja gick från syrran så nollställde jag inte min räknare och när jag då komme hem så stod den bara på:
3543 steg, 2,657 km, 66,2 cal, 0h 31min och 54sek.
nått blev galet... suck...
men...
sen så hitta jag att den hade sparat det den va på innan den nollställde sig och då va den på:
16087 steg, 12,065 km, 320,9 cal men ingen tid.
så jag slog ihop det och då vart det:
19630 steg, 14,722 km och 387,1 cal och tiden gissar jag på mellan 2h 30min och 3h.
duktiga jag :D
sen söndag så tog jag hunden i koppel igen och gick till mina föräldrar:)
deras dörr
det blev:
6945 steg, 5,208 km, 137,5 cal, 1h 00min 57sek.
men hem fick jag skjuts för jag hade fått skavsår av långkallingarna suck. men lite gick jag iaf:)
sen måndag så vart det lite motion.... gick till ica och det är 1065 steg, 0,799km, 20,0 cal, 0h 10min 13sek dit:P
sen igår så va vi o bogsera hem grönen:D
tog lång tid suck va sakta det gick.. men nu e den iaf hemma:)
sen vart det palt hos min farmor:D sen umgicks vi hos min syster och sen hem.
idag så ha ja vart med syster o Felix på stan o då vart det:
3734 steg, 2,800km, 58,4 cal, 0h 42min 42sek i rörelse:) den räknar ju tiden man rör sig inte då man står still:)
sen så ha ja lånat en skiva av syster med pilates som ja ska testa :)
så får se vart detta bär av :)
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Bea

vad duktig du är, men jag kommer och tar dig i örat om du inte börjar använda reflexväst när du är ute och går i mörkret. Måste ju vara rädd om dig ;)

2011-01-26 @ 19:13:15
Postat av: Emma

tack:D vad söt du e:) det va därför jag gick norra hem för då e ja aldrig typ ut på bilvägen:) och där e det belyst desto mer åxå :)södra går ja bara på bilväg o e inte alls lika belyst :)

2011-01-26 @ 22:03:01
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: Bea

Men för det ska du ändå ha reflexväst elelr reflexer överhuvudtaget. Annars får du ont i öraaat ;)

2011-01-27 @ 21:59:31
Postat av: Emma

haha får väl använda det då:P haha mamma bea:P ;) hehe

2011-01-28 @ 11:03:40
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0