Frågor om förhållande och shit:P

frågor om förhållanden:
Är du singel? - Nej 
Gillar du någon nu? - absolut:) 


frågor om dig själv: 
Ditt namn – Emma Johansson
När fyller du år? - 26 mars
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - 2 hål i höger öra, 1 hål i vänster öra och ett hål i tungan och en minnestatuering på mitt ben ovanför fotknölen typ:)
Vad har du på dig just nu? - kläder:P
Vilken årstid är bäst? - alla årstider har sin egen charm:)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna vid min älskling:)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - mina ögon o händer.
Vad är du bra på? - prata:P
Vem älskar du mest på denna jord? - familjen, Mia, mina vänner och mina djur.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Både och men oftast med någon.

 

frågor om dina vänner: 
Vem vet allt om dig? - Eve, Annica, Mari, Binor.
Vem är roligast av dina vänner? - mari :)
Vem är mest partynisse? - Ville:)
Vem är den du helst har filmkväll med? - Många:)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dej? - är ja singel så beror det på om ja känner personen annars tar ja med mig eve :)



frågor om din familj: 
Vem står dig närmast? - Min syster <3
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Absolut!
Vem är coolast? - Hela min familj är cool!
Har ni något husdjur? 1 kissekatt och 1 hundelihund
Vem har du mest gemensamt med? - Min syster
Vem sover du oftast med? - Ingen i min familj. bor i egen lght med min älski som ja sover med:)

 

frågor om idag:
Vad har du gjort? - Vaknat, slöat, vart till mor o far o lämnat igen bilen och umgåtts och målat med vattenfärg en teckning till min pappa :P (va länge sen :) ) kommit hem och lyssnar nu på musik o skriver här:P
Har du varit glad idag? - Absolut:)
Har du varit ledsen idag? inte ledsen men sämre humör:P
Har du gjort något bra idag? - målat en teckning till min pappa :)
Vad ska du göra nu? -säkert byta låt och svara på nästa fråga:P
Har du gjort något dåligt idag? - hmmm tror inte det:P
Vad har du ätit idag? - korv i ugn o mos o macka och nå köttfärsröra med taccochips i som e gjort i ugn:P
Har du duschat idag? - nope ska no göra det snart:P
Är du trött nu? - inte mer än vanligt typ:P
Vad händer imorgon? - typ inge.

 

Skolan:
Går du i skolan? - nej
Har du varit i skolan idag? - öööhhh nej..

 

Telefon/Mobil:
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem ringde dej senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - älski
Vem sms:a du till senast? - älski



Övrigt:
Är du hungrig just nu? - nope
Vad är klockan nu? - 21.00
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? - Bloggen och fejjan


Familj:
Hur länge sen var det du träffa din mamma? hmmm typ mindre än 2 timmar sen:P
Hur länge sen var det du träffa din pappa? samma här:P



Musik:
Lyssnar du på musik just nu? - jepp
I så fall, vilken låt förtillfället? - Would it matter - Skillet
Vad gillar du för musik? - blandat.... men mest låtar som den ja lyssnar på nu:P


Kärlek:
Har du kysst någon idag? - pussat ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ja.
Har du ett förhållande? - Yes :D
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte var det? - absolut inte
Är du romantisk? - jag vet inte....
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - absolut inte!
Är du svårflirtad? - Ingen aning:P tror inte det:) om det nu e bra eller dåligt:P

Har du lekt med någons känslor? - Nej!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Inte så bra som jag vill...
Vem sov du senast bredvid (av de motsatta könet)? - Felix <3
Har du varit tllsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
Har du haft en KK? - hmmmm typ.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - dom va små och krockade med sina trehjulingar. det va så dom träffades och vart tillsammans:P det har min pappa sagt:P hehe men jag tror dom va typ kanske 19 eller nå när dom vart tesammans:)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - absolut inte!  inte för att jag tycker dome fula eller så men det e ju mitt syskons kärlek inte min juh:P


Kommentarer
Postat av: Bea

Du glömde ju tatueringen på utsmyckningar ;)

2011-01-20 @ 21:29:58
Postat av: Emma

aaaa det e sant ska ändra :D

2011-01-20 @ 21:36:16
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0