todelo:P

Nu ska jag uppdatera hur det e med mig för den som är intresserad...
Idag mår jag som igår...
jag känner att den där jävla galblåsan finns!
det känns som att den är typ förstorad och öm..
så fort jag rör mig känns den... andas jag in för mycket känner jag den, andas jag ut för mycket så känns den.
det känns som att magen e full hela tiden, fast jag inte ätit särskilt mycket så känner jag mig full i magen :S
har ett tryck typ under revbenen och lite nedanför revbenen..
och min älski är typ mega sjuk fast ha inte feber men är typ mega hängig o jag mår så här typiskt...
vill ju göra allt för henne när hon mår så dåligt...
vilket radarpar vi e:P haha
jag hoppas jag blir bättre fort o att jag blir kallad till ultraljudet fort så jag får detta överstökat...
lite skoj e det att jag ska gör ett UL när jag inte ens e gravid:P
men ikväll blir det nog bara film o lugnt igen...
ja som ni ser så lever jag ännu.
You are my love, my life,
my everything honey <3
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Maria

Va söt du är min älskling <3 Du gör mer för mej än du tror. Älskar dej i massor <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-02 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0