She is alive!!!!

oj va länge sen ja skrev här:P men jag lever iaf:P
gallan känner jag inte av nästan nått nu mer:) men UL har jag inte fått göra..
så kommer bli så att när ja väl blir kallad så ser dom inget o inget händer åsså om några månader får jag anfall igen åsså går det så runt runt runt... som vanligt!
men ja ja sånt e väl livet:P
sen så ha vi hunnit vara barnvakt åt eve o krille:)
underbara Lunne och underbara Aurora va här några timmar:) passade på att mysa i massor med bebis och sniffa på henne :D <3
sen så ha vi vart i ers o umgåtts med min familj <3
och nu e det så här att vi har ingen bil.... bilen vi fick låna av min älskade pappa (en grön astra) åkte in till bildoktorn för att fixa lite saker... men dom ska ha 14 laxar för att fixa upp den så det blir inte av, den är inte värd det. och min egna golf e det ju bara blä blä blä med... vet inte riktigt va som e felet.. men pappa försöker iaf att hjälpa mig att fixa bil, det ska du ha enormt mycket tack för <3 tack även till underbara svåger Lars för att du hjälper till :D
så va ha vi då lärt oss om detta????
LÅNA INTE UT BILAR TILL OSS!!!!!!!

-----------


Sen så måste jag ju passa på att säga:
Grattis Rei "Lillfinnen" Saari på din stora dag :D hoppas din dag blir perfa:) nu e du officiellt en GAMMGUBBE:P haha många kramar till dig vännen <3
------------
Idag så är vi bjudna på middag hos den bästaste Evelina <3
ska bli så skoj att få träffa dig och din familj igen:) va ju som ett tag sen ;P
så ikväll ska ja njuta av sällskapet <3
-----------------------------------------
I mitt huvud så snurrar det mycket tankar o minnen, vissa bättre än andra.
men jag lever och är glad för att jag har så fina människor i mitt liv :)
---------------------------
jo sen en annan sak...
va fan inte kan dom väl ändra på ens stjärntecken??????
jag är vädur och har alltid varit det!!!
dom kan inte komma och säga att jag är fisk.....
dom kan inte bara ändra på saker så där!!!!!
helt jävla sinnessjukt!!!
JAG ÄR VÄDUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så deså PUNKT!
-------------------
nä nu ska ja ta o dola på med nå annat:P
men ska försöka uppdatera oftare nu ;)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0