Always - Bon Jovi <3

Det finns en stor saknad inom mig,
ett stort hål,
som aldrig går att fylla upp, mätta.
Denna enorma saknad kommer jag alltid att få leva med.
Jag kommer på mig själv ibland med att sitta och drömma tillbaka och längta tillbaka i tiden.
Till tiden då det va du och jag.
Då livet va toppen och man trodde inget kunde hända.
Då du bara va ett telefonsamtal bort.
Nu är du i en helt annan värld.
En värld där smärta och sorg inte existerar.
En dag kommer jag åxå att komma till den världen,
Jag vet att du kommer att stå där och vänta på mig.
För dig kommer det att kännas som bara nån dag sen vi sågs sist,
men för mig känns det som evigheter.
Du va som en lillasyster för mig.
Jag skulle göra vad som helst för att få träffa dig igen.
Jag saknar dig Emelie <3


Du va en ängel som vandrade på jorden

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad hände?

2012-01-13 @ 09:18:58
Postat av: Anonym

Hon fick tumörer i huvudet och det gick inte att bota:(

2012-01-23 @ 19:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0