Oj oj oj!

Fan vad duktig jag känner mig :D
kl 23.00 idag så hade jag klätt mig i mina träningskläder och begav mig ut och gick med hunden
och hade låna min älsklings mobil och hade musik i öronen via den
och efter en halvtimme typ så joina min goda vän Annica mig i telefonen på min vandring ;)
hade inte tänkt gå superlångt (eftersom jag inte e van vid att gå så långt, dålig kondis kallas det även;P ) men det vart broarna runt här i Kåge och det tog mig 1 timme och 20 minuter :)
och jag lyckades vandra ihop till 7926 steg :) inte illa tycker jag :D
kanske inte är dom 10000 man ska minst gå med det är ju en bra bit på vägen :D är som stolt över mig själv :)
Duktig Emma :D
Sen är jag lite förvånad att jag är vaken än. klev upp 08.50 idag och hade då sovit väldigt dåligt pga mardröm och dyligt.
men ha vart en bra dag idag :) har vart och besiktat min svågers oldsmobil idag och denna gång så gick den igenom :D
sen efter det så for vi till min älskade mor och umgicks med henne heeela dagen :D och sen så åt vi middag med dom idag, pizza vart det :D
och vi umgicks med mina älskade föräldrar hela kvällen :D
och hann även med att prata en stund med en av mina älskade brorsöner Ossian :) gounge :) och såg sen idol med pappa :)
sen såg vi även after dark med babsan:) så jäkla bra program :) helt klar värt att se :) man garva som fn :D underbart program :D
sen efter det så bar det av hemåt :)
och sen så gick jag min promenad och nu sitter jag här o skriver och har duscha så man känner sig ren och fin ;) ögonen börja känna sig torra o trötta o skallen med, trött alltså :P
så blir sängen snart :)
orkar inte torka håret utan lägger mig i blött, får väl se om mia skriker när hon vaknar imorrn och ser trollet som ligger vid henne :)
får väl se om hon snör ut mig eller ringer polisen och ber dom komma och fånga in det okända trollet i sängen haha
håret lär ju stå åt alla möjliga och omöjliga håll ;) haha
nä nu ska jag avsluta detta inlägg :)
men ha det gött så länge :)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0