Helgen.

I fredags så hade jag tänkt se idol o ta det lugnt eftersom att pengar e sånt man inte har längre.
men kvällen vart ändrad då en vän jag inte träffat på väldigt länge och inte hört av nå på länge skrev o tyckte att jag skulle komma på fest och denne kunde bjuda mig :)
efter ett tag så körde min älski mig till stan för att inhandla öl
och sen bar det av till festen och skoj hade jag :)
hoppas på fler gånger :)
sen lördag så vakna jag med en hemsk skallebang,
så jag vila o tog det lugnt. men vid elva på kvällen vart det att ringa mamma o höra om herr hund kunde va hos dom,
för jag skulle köra in min älskling till akuten för hon hade så otroligt ont i magen och det har hon haft i 4 dagar nu. men på akuten hitta dom inge fel,
hon fick smärtlindrande spruta o 2 tabletter som va samma sak som i sprutan fast i tablettform.
så jag hoppas att hon blir bättre snart. vill inte se henne ha så ont juh.
sen så snacka jag med min vän annica inatt och hon fick skicka in sin gubbe på akuten för han hade råka gå rakt in i en glasdörr och den gick sönder så han fick ett fint jack i pannan o i pannan blöder det ju så förbenat.
så han fick åka in o kanske sy eller tejpa. har ej hört hur det gick för honom.
så idag blir det att ta det lugnt tror jag och hämta hunden som mår skitagott hos mina föräldrar.
han e bara ute och sover i solen :)
får se om det blir nån promenad ikväll :)
men ha det bäst :)
PussPuss

Kommentarer
Postat av: sarah

Klart det blir en prommis:-) Hoppas M mår bättre snart. Ha en toppen dag!

2010-09-26 @ 14:40:32
URL: http://www.ihuvudetpairmgart.blogspot.com
Postat av: Emma

Mia mår bättre nu :)

2010-09-28 @ 14:33:48
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0