Ers :)

Jag och min älskling och hunden har vart ute på en promenad och denna gång vart det inte broarna runt :P
vi tog oss en promenad till ersmark nu på kvällen och hälsade på min mor och far men pappa sov :)
jag gick 12853 steg, 9,639 km, brände 261,1 cal och det tog 1 timme 57 minuter och 14 sekunder.
så vi e som duktiga :D
jag hade min trogne vän annica i telefonen och mia hade musik i öronen :)
får se om det blir nån prommis imorrn. vill som ha nån vilodag åxå så det inte blir för mycket så man ger upp eller nå.
nä nu ska jag ta o gå o lägga mig vid min älski och sova (hon sover redan).
ha det bra.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Eve

Ni är superduktiga!! =)

2010-09-28 @ 06:16:40
Postat av: Emma

tack sötis :)

2010-09-28 @ 14:32:58
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0