Tankar och massa annat.

Idag så ha det vart en dålig dag och en slö dag.
Ingen promenad idag, men det har sina orsaker. vill bara inte skriva dom här.
Annars idag så har allt kännts väldigt tungt.
Livet är ett helvete när man inte har pengar. SÅ ÄR DET!
Se tycker jag inte om när folk snackar "skit" om mig bakom min rygg!
Finns en person som gör mig så jäkla irriterad. tar inte reda på fakt innan den snackar skit och tycker den på ett sätt så är det tydligen så åxå. suck....
jag har varit så jävla arg idag och tack mina vänner som jag fått avreagera mig på :)
men det har ändå kännts så hopplöst. kännts som man kan lika gärna bara ge upp allt.
men man får väl hoppas att det blir bättre.
känns som att det är lika bra att sälja, skrota, bränna upp, snöra åt helvete, bara ställa min bil i skogen o aldrig mer nämna den. allt är ju bara fel med den och ser verkligen inget ljus med den. SUCK...


----------------------------------------------------------------------



nått helt annat.
idag så har mina tankar vart mycket hos mina älsklingar som inte vandrar på denna jord längre.

Emelie.
Jag älskar dig så mycket och jag saknar dig så enormt mycket!
har många fina minnen från tiden jag fick med dig.
jag kommer nog aldrig få svar på min fråga som jag går och bär.
varför va du tvungen att lämna oss?
du var och kommer alltid att vara den bästa vännen jag nånsin haft.
du var och kommer alltid vara den lillasystern jag aldrig fick.
vila i frid min älskade Emli <3




Morfar
jag saknar dig så mycket.
du va och kommer alltid att vara den bästa morfarn man kan ha.
du lärde mig mycket.
man kunde inte låta bli att älska dig.
du fick en att alltid skratta.
du var djurens bästa vän.
jag har många fina minnen med dig.
du kommer alltid finnas i mitt hjärta morfar.
vila i frid min älskade morfar Görlof <3




Fonzie
Min älskade pojke.
Du va verkligen mattes katt och ingen annans.
Du kom alltid när man verkligen behövde det och ditt läte.
jag skulle göra allt för att få höra ditt läte igen.
du skulle verkligen ligga tätt tätt mot mig och sova.
och din mage va den mysigaste magen.
jag kommer på mig själv att tänka ibland att jag skulle vilja ha dig tillbaka.
men det går inte.
man kunde bara inte låta bli att älska dig.
du va min älskade bebis.
mitt allt.
saknar dig så enormt mycket.
varför skulle du va tvungen att lämna mig.
vila i frid älskade Fonzie <3




Tequila
Matte saknar dig så mycket.
du va den finaste tjejen i världen.
kommer aldrig glömma hur din svans puffa upp när du vart jätte mega gosig och hur du börja dreggla när du va gosig.
kommer inte glömma ditt jam.
du skulle alltid ligga på en och med rumpan mot ens ansikte.
du va så försiktig och fin i kankten av dig.
men jag älskade dig ändå.
du va ju min flicka.
vila i frid min älskade Tequila <3




Farfar
jag saknar dig farfar.
jag har inte allt för mycket minne av dig för jag träffade inte dig så mycket som jag minns.
men dom minnen jag har kommer jag bevara på ett säkert ställe.
jag tror inte många såg dig på det sätt jag såg dig.
för jag fick inte se eller uppleva det som andra fick uppleva med dig.
du var min farfar och jag älskar dig.
du va alltid snäll mot mig.
vila i frid farfar Sigfrid <3





Sen vill jag skriva att jag saknar och älskar alla djur som försvunnit med tiden.
Cesar - minns inte så mycket av dig bara det som berättas. men du va så söt. vila i frid<3
Lurven - världens finaste katt. vila i frid<3
Elvis - Du har en stooor plats i mitt hjärta. du fanns där när jag behövde dig och du va min bästa vän. vila i frid<3
Gizmo - du va speciel. ingen hund kan va som du. men du va älskvärd och underbar. vila i frid<3
Pucko och Idiot - mina fina ökenråttor. vila i frid<3
Lucifer och Råttan - mina fina tamråttor. vila i frid<3
Bullen - så fin och underbar kanin. vila i frid<3
Niquita och Zabina - mina fina kaniner. vikla i frid<3
Diva och Dott - fina kaniner. vila i frid<3
Busan, Speed och Ninen - mina kaninungar. vila i frid<3
Musse - söta lilla musse. vila i frid<3

Vila I Frid allihopa <3



PussPuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0