SSSSNNNÖÖÖ!!!

JJJJIIIIIPPPPIIIIII!!!!
jag skulle gå ut och gå en sista sväng med hunden och pratade med annica och innan jag komme ut så sa hon att det regna hos henne och då tänkte jag se om det gjorde det här åxå,
så när jag komme ut så kände jag nått konstigt mot ansiktet..nått bekant.. men kunde inte placera det riktigt och efter nån sekund så sa jag bara rakt ut DET SNÖAR! :D
så jag har varit ute och gått i snöfall :D:D sååå mysigt och fint :D
jag gick 3827 steg, 2,870 km, förbruka 76,8 cal och det tog 33 min och 39 sek :)
så idag så har jag (om jag tänkt rätt) gått över en mil :D
Duktig Emma :)
nä nu ska jag ta och dola runt lite på fejjan sen sova :D

vinterns första snöboll!
Årets första snöboll!
Snö på en random bil som jag gick förbi :)
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Rei

ja första snön kom tidigt i år.

2010-10-14 @ 01:53:04
URL: http://lillfinnen.blogg.se/
Postat av: Emma

den gjorde ju det :D men ska ju vara kallaste vintern på 1000 år om ja minns rätt:)

2010-10-14 @ 01:55:34
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0