Se på sjuttsingen :P

Jag e vaken nu... klev upp 07.18 idag :O
ojoj förvånar ränt mig själv :O
men anledningen till varför jag e vaken så tidigt e för att jag har främmande av sötaste Lunne :D
stackarn har vattkoppor så han e portad från dagis.
så då får han självklart vara här medans hans underbara föräldrar jobbar och står på :)
Men jag har kommit fram till att tv e nog min bästa vän ;) för den kan få den mest vilda unge att sitta still o va lugnt :D
inte för att Lunne är vild, men ändå :)
Igår så satt vi mycket i olika bilar...
först så i våran lånade gröna fara till stan o sen i svärmors gröna blixt till mjödvattnet och där firade vi mias svåger :) grattis till honom :)
sen så åkte vi svärmors gröna blixt till stan o därifrån våran lånade gröna fara till kåge för att sen köra mamma o pappa min i mammas röda räser till stan, dom skulle på grease föreställningen :)
sen köra mammas bil till ers till min syster och umgås och vi vart bjudna på middag där. fy så grymt gått det va alltså :) köttfärslimpa och den va ruskigt god :) sen så skulle jag hjälpa dom så jag diska åt dom men hann inte allt för mamma skrev o sa att vi skulle hämta dom för dom va klara,
så vi tog röda räsern och åkte till stan o hämta dom och blev bjudna på en korv från macken :) sen så körde vi till kåge och bytte om och sen åkte vi till ers igen, till min syster :) , sen gick vi ut med min syster i ers och gick:) vi va ut och gick i nästan en timme och det vart ca 6000 steg för mig iaf :) duktiga vi :)
men jag hade grymt ont i benen, så ont att jag var så nära att bara falla ihop och bryta ihop. men jag bet ihop och tog mig runt :) mycket tack för att min syster berättade hur jag skulle gå och mia visade hur jag skulle gå:) underbart.
syster säger gå med lite lätt böjda ben inte helt raka.
mia visar genom att böja ordentligt på benen och tar lååånga kliv och tittar sig omkring hahaha såg ut som att hon va ute och storsmög haha underbar syn.
sen säger min syster att jag ska vicka på höfterna mer och mia visar :D
så här säger hon och börjar svänga ordentligt på höfterna och kasta med armar och ben åt alla möjliga håll haha som att du går på en catwalk säger mia hahah skulle man gå som henne på en catwalk skulle man typ sparka publiken o ansiktet haha. underbart.
Sen hitta vi glassgubbarnas hemliga fest :P haha en hade däcka och den andra stod och höll fast sig i ett elskåp så han inte skulle ramla och däcka haha togs kort men jag har inte kortet här. lägger nog ut det på fejjan :P
nä nu ska jag fortsätta se barnprogram med Lunne :)
ha det bäst :)
PuusPuss

Kommentarer
Postat av: lillfinnen

Men så duktig du är att kliva upp tidigt :) o de är synd om Lunne åxå.

2010-10-12 @ 22:32:28
URL: http://lillfinnen.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst e jag :) jo det va som synd om han som hade det men det går ju över :D

2010-10-12 @ 23:08:32
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0