Promm...

Idag ha jag gått lite men vart iaf 5329 steg, 3,996 km, bränt 110,6 cal, tog 50 min 30 sek. men kan inte gå så lång som jag vill för jag får så himla ont i benen och ena foten av skorna jag har. är inga bra promenadskor.
dom e helt plana under och det e nog inge bra.
vill ha bra skor men har inte råd och kommer nog inte kunna gå nå mycket mer, tar bara ca 10 min så värker dom som fn i benen och kan knappt gå. känns så sugit att jag inte kommer kunna gå mer nu när jag fått in det i rutin att gå varje dag... suck...men vill ju inte åka på benhinneinflammation eller nå.... vill ju fortsätta så man kanske går ner i vikt. men men vad att göra när man inte har råd med nya skor :/
men nu ska jag sluta klaga o fortsätta kolla nätet.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en sida "shapelink.com" tror jag den heter, en träningsdagbok! Man kan skriva upp vad man gjort under dagen. Hur långt, på vilken tid osv.. Man blir kanske lite mer motiverad när man ser alla dagar man varit duktig på!

Du kan ju kika in sidan, kanske inte är något för dig!

2010-10-07 @ 18:01:00
Postat av: Emma

ok ska nog kolla in sidag iaf:) tack för förslaget. men kostar det nå att va medlem där?

2010-10-07 @ 23:45:44
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: sarah

Jag har var med i tappa.se en stegräknar sida med även tränings och matdagbot k. Tycker den har varit toppen. Jag blir så glad Emma att du har kommit en så lång bit på vägen. Till en början kan du få ont i benen av den enkla orsaken att du inte är van att vara ute så här mycket men ett starkt tips är att hitta en grusväg eller elljusspår att promenera på, det är betydligt bättre för trötta behinnor en hård asfalt.Sen en stor applåd till dig för att du inte ger upp med tanke på skosituationen utan att vågar prata med din fantastiska mamma. Keep on walking!

2010-10-08 @ 07:59:49
URL: http://www.ihuvudetpairmgart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0