Joho då :)

Ja nu va det ett tag sen jag skrev men nu kommer en uppdatering och så :)
Tisdag så begav jag och hunden oss iväg söderut, närmare bestämt Umeå.
kl typ 22-23 tiden så anlände vi hos min vän Annica:)
Sen Onsdag så vaknade jag kring nio av en annan vovve som komme o snusa mig i ansiktet med en kall och blöt nos, den vovven va "lilla" Bim :)
då va det bara att kliva upp och klä på sig o gö sig klar för en prommis :) va ute över en timme och sen så hem och äta frukost.
sen va vi ut igen och gick senare alltså och sen så va vi ut på kvällen med och sammanlagt så gick vi ca 20000 steg och ca 16 km :) duktiga vi :D sen när vi inte va ute o gick så tjollra jag på med lilla söta max och så :)
sen torsdag så drog vi iväg till ersboda och gick på affärerna och annica hitta sig en tröja och även jag hitta en som jag vart kär i direkt jag såg den :D så jag köpte den :D riktigt fin alltså :D
sen på kvällen va vi ut igen på en prommis och den dagen tror jag att det vart ca 10000 steg på hela dagen :)
sen fredag så anlände annicas storebror, hans tjej och deras dotter tindra till ume och jag o annica for in till stan o umicks med sofia (annicas brors tjej) på stan och shoppade åt annica kläder o så :D
jag köpte sockar åt mig :)
och jag hade tänkt åka hem fredag men vart så jag stanna en natt till för jag va så slut o trött efter en dag på stan.
så på kvällen vart det en prommis på ca en timme eller nå:)
sen lördag så anlände Annicas mamma och hennes gubbe och annicas pappa och hans gumma och annicas storebror och hans dotter, till annica och gustav, så vart att umgås med dom och sen iväg och äta middag på en pizzeria :) och sen vid 00.00 så begav jag mig hemåt mot skell:)
inne i stan så plockade jag upp mia som hade vart på fest och sen hem och sova :D
söndag så va det den 3 oktober och det är ju min älskade emelies födelsedag, hon skulle ha fyllt 23 år.
jag saknar henne så otroligt mycket. Det gör så ont att hon e borta. jag tände ljus för henne och sa grattis vännen. glömmer dig aldrig <3
sen idag så har min älskade vän Evelina och hennes söta son Lunne vart förbi och ätit middag med oss :D taccos vart det :D mums:)
och hon har fått så stor och underbar magen nu :D kunde inte låta bli och känna lite och peta på bebisen :D Älskar dig vännen <3
och nu så ligger min älskade sambo, fästmö, flickvän, mia och ser på Ullared och jag funderar på att se lite idol :D
jo föresten så ha nån dumming försökt ta sig in på min facebook. men nu e lösen bytt :D tragiskt att folk ska försöka med sånt. skaffa ett liv liksom. suck.
men men ha det bäst <3
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0