Hej

på dig din gamla leverpastej :P haha fan va dålig jag e :P
Idag så har vi vart till Ers och bytt till vinterdäck :)
Sen drack vi kaffe med pappa och pappa skulle visa hur elledningar kan gå och när han sitter där och viftar på armarna så slår han ut sin kopp hehe men den föll typ i slowmotion haha och när han får tag i koppen så vände han den upp och ner med flit och hällde ut resten av kaffet haha det e min underbara pappa det :D
sen så komme mamma hem och vi prata en stund och farmor komme förbi och umgicks ett tag.
och vi fick middag hos mor o far.
riktigt god mat:)
wookgrönsaker och kyckling :D och en gudomligt god tjockare kallsås:D mums :D
sen så komme min syster förbi och hon följde med oss hem :)
och hon hjälpte mig med en massa papper som skulle fyllas i o så :)
tack bästa syster <3 :)
vi drack te och åt äpple :) och garva massor :D
sen så begav vi oss ut och gick här i kåge :)
jag gick ca 3500 steg och vart ca 2,5 km och tog ca 34 min :)
och hör och häpna... jag hade inte ont i benen :D helt underbart :D
Lycka :)
då kanske motivationen ökar igen:) har känts tungt att gå ut när jag haft så ont och vet att jag fått så..
men nu kanske det är på bättringsvägen :D
kanske funkar sulorna jag fått låna av min mor :D
sen när vi gått klart så skjutsade vi hem min syster :)
och sen hem igen och har hunnit prata med min vän annica i telen och msn :)
hon e på msn nu o väntar på att jag ska skriva klart detta:P haha
jo föresten idag så skulle jag försöka spreja en rundstav svart, som vi ska ha som gardinstång,
fick en burk av pappa, som stått ett brade tag,
iaf så skulle jag börja spreja men då va det ju tjätt i plutten man trycker på så jag försökte öppna den med en nål och spola den under varmvatten men inge funka så jag tog bort det och tryckte med nålen där färgen kommer ut från och det sluta med att jag hade kålsvarta händer och kletiga...
och pinnen har bara en fläck som e svart...
typiskt...
men iaf när jag skulle få bort det från händerna så testa jag med tvål, diskmedel, smink borttagare (mia kom med den briljanta ideen ;P )
och då säger min syster att jag skulle testa med Listerin (munvatten)
och det gör jag...
DET funka :D hyfsat iaf :)
men det sluta ju med att mina händer e lite fläckiga med svart färg och STINKER listerin typ mint...
jaja dom luktar då inte illa iaf ;P haha
nä nu ska jag ta o va social med annica på msn:)
ha det bäst :)
PussPuss

Kommentarer
Postat av: lillfinnen

ja transa där har vi de :) men jag hoppas bara att någon kan låna ut nå riktigt fina kläder till mej som jag passar i :) jo då klart jag börjar må bättre. du vet livet går vidare. jag klarae ju av när de tog slut mellan oss o vi var ändå tillsamns i 5,6 år :) så nog överlever jag nästan 2 månader :)

2010-10-13 @ 01:12:05
URL: http://lillfinnen.blogg.se/
Postat av: Emma

men det e ju bara att höra med nån tjejkompis som har typ din storlek om hon ha nå du kan låna :D

jo det e ju sant :) det gjorde du ju :) du e en stark kille du vännen :)

2010-10-13 @ 01:14:14
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur klantig är inte han då?

2010-10-13 @ 01:21:00
Postat av: Emma

han e klantig ibland men han e bäst ändå :)

2010-10-13 @ 01:22:08
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0