Halloween 2010!!

Igår komme min älskade syster och åt middag med oss:) god mat vart det:) kyckling och ris o grönsaker o vitsås:)
sen så va det att försöka göra sig klar för festen som man skulle till sen på kvällen :D
min älskade mor komme och hjälpte mig med sminkningen :D tack mamma:)
hade lös ögonfransar åxå för första gången :)
så här såg jag då ut :P
har en söt spindel på kinden :)
här är jag och Elise:)
Me.
Mamma har målat spindelnät vid mina ögon :) tyckte om min sminkning :D
Sen bar det av till festen som va på Reis jobb Nordic Light.
Fy sjutton vad snyggt det va där inne.. jag vill bo där..seriöst.. så vill ja ha det i mitt hus:D
det fanns bar o kök o ett typ biorum aktigt typ.. och ett sparum med bubbelpool och bastu :D:D
kände inte så många där men ja lärde då känna nytt folk iaf:D hade hur skoj som helst :)
Det slutade med att nästan alla satt i bubbelpoolen och badade och drack, även jag :)
vissa mindre klädda än andra. från fullt påklädd till totalt näck:P haha galna människor:P
jag va mitt emellan:P
och dricka alkohol i en bubbelpool gör ju att man inte kommer upp ur den nykter direkt:P
va ju hur knöl som helst typ:P har ett blåmärke som jag inte vet vart det kommer från :P haha
sen så när ölen va slut och man va dragen så ringde ja min älski som då komme och hämtade mig :)
Älskar dig i massor Mia:)
sen hem och sovaaaa:)
tycker synd om rei som fick städa allt idag i lokalen, för det va ju inte lite grisigt typ:P
Men han e duktig Lillfinnen:)
sen idag så vakna man o va bakis i sinne typ:P men va bara att bita ihop o klä sig o så.
För min underbaraste Fästmö fyller år idag :)
Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.
ja visst ska du leva , ja visst ska du leva, ja visst ska du leva uti hundrade år.
Hon leve Hipp hipp HURRA HURRA HURRA....HURRA IGEN:)
Älskar dig Maria Aho:)
så idag så har vi ätit lunch med Svärmor o Anders.
sen komme Verran o Thomas och Cissi o Mats och Bianca o Smulan för att äta tårta o fika kakor och gratta Mia:)
Riktigt trevligt:)
sen när dom farit så diska ja o sen så vila man ett tag o åt middag:) sen vila lite till och sen komme Harriet, Kent-Åke, Cissi, Lars, Felix, Anders, Jennie, Hannes och Ossian:)
hela min familj:) utom Conny då som va hos en kompis:)
Dom fika och umgicks:) Riktigt trevligt:)
sen blidde det diska igen och nu sitter jag här och känner lugnet :)
jo glömde ju kameran hemma igår så inga kort från det vart det... typiskt... men bilderna jag lagt upp här tog ja från en kompis som fotade:)
och glömde ta kort då mias familj va här men tog några kort då några i min familj va kvar.. glömde ju ta fram kameran i början:P JA jag är senil:P
så ja smäller väl upp nån bild o så:)
och här kommer dom:P
FV: Lars, Pappa, Mamma
FV: Pappa, Mamma, Syster.
Felix:)
Älsklingen och Felix:)
En av tårtorna:)
Blommor mia fick av sin mor:)
Älski och felix tokar sig :P
Så nu får det vara nog med bilder:)
nä nu ska jag ta och kolla fejjan o sen äta det sista av kycklingsalladen som e kvar:D
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Lilla ja.

Å när hon har levat å när hon har levat,å när hon har levat uti 100:e år,ja då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas,ja då ska hon skjutas med en skottkärra fram.grattis mia.

2010-10-31 @ 23:30:54
Postat av: Maria

Tack så mycke:)

2010-11-01 @ 13:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0