Halloj

Nu har jag vart ut på en prommis och jag fick med mig min älskade flickvän åxå :D
Gick en annan väg och upptäckte nytt ;)
det va så fint ute men dock så blev man väldigt blöt om fötterna och man tyckte man hade klätt sig nog men icket, vart väldigt kall... riktigt kallt ute när det blåser.
jag fick ju med mig min digitalkamera åxå :D så det fotades en hel del och det gillades inte av min älski ;)
men jag älskar verkligen älskar att vara ute och bara ta massa kort :D har dock inte världens bästa kamera men den duger ;) fast den e seg på att ladda klart innan man får ta kort:P allt hinner hända innan man får ta kort :P
men men nu kommer det bilder från prommisen :)
Älski just i början av promenaden :) redan här va hon blöt om fötterna, stackaren.
Jag i början av promenaden :) (ser ut som att jag har värsta crazyeye:P
Såååå fin färg på trädet :)
så vackra färger :)
:)
Första snögubben jag ser för denna vinter:)
Älsklingshunden va självklart med han åxå :D
Va inte mycket löv kvar på denna häck:)
Bagge fick turen att springa lös åxå :) det gillades :)
Vinterpuss <3
Bagge hitta nå intressant:)
Älsklingarna på prommis :)
Snacka om massa fåglar:) det var överdrivet mycket fåglar vid ett hus här i kåge. dom va överallt...
skojja lixom inte..
....
"Älskling, varför är det så dålig sändning på tv:n??" hahaha
ett annat vackert träd :)
hemma :D
Blöta fötter :P
Min fina stegräknare :D
Som ni ser så har jag gått 6405 steg, 4,803 km, förbränt 124,7 cal och det tog 59 min och 43 sek :)
Nu ska man se om man får sig nå middag :) skriver nog sen igen när jag vart ut på promenad igen :)
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Rei

va duktiga ni är. :) o fina bilder blev de åxå

2010-10-14 @ 19:15:37
URL: http://lillfinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0