ett tag sen nu:P

som ja skrev ett inlägg:P
hmm vart ska ja börja..
jo älskade lilla F har fått både ögoninflammation och öroninflammation:( stackaren:(
men han e ändå världens sötaste o bästa F som finns :)
sen vill ja bara skriva att jag Älskar min Storasyster Cecilia Johansson, hon e den bästa systern man kan ha <3
hmm idag köpte jag nya skor för 150kr:) ett fynd:)
imorrn e det halloween och vi ska på en fest där det lär va massa massa massa folk:) gillas:) får se om ja e blåslagen på söndag då det kommer massa folk till oss:P har nog aldrig gått i högklackat i fyllan:P
får se om ja kan hålla mig från en sak desutom, man vet aldrig. bara vissa vet va ja mena ;) men väljer att vara rätt så hemlig med det så man inte ha massa folk som frågar hela tiden hur det funkar o så.
sen på söndag så fyller älsklingen år:) hon fyller 20 år och ja hoppas det blir en dag som hon inte glömmer:) en helt underbar dag med kärlek och glädje :D
sen får vi se vad som händer:) en resa väntar men älski vet inte vart :D
sen så vill ja åxå gratta min granne och gamla klasskamrat som blitt mamma till en liten flicka som heter Angelina:) grattis maria och micke :) önskar er alla lycka i världen :)
men nu ska jag ta o gå o färga älskis hår:)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0