Dålig uppdatering :P

Jag vet att jag ha vart dålig på detta nu en stund:P
men nu skriver jag iaf :)
har vart dålig på att va ute o gå nu men ska bli ändring på det :)
vet inte exakt när ja skrev sist:P
men i tisdags så va vi o åt kroppkakor hos mamma o pappa:D mycket gott :D sen så for vi och umgicks med min syster o lars och felix:)
sen onsdag så for vi iväg till skroten och skulle möta krillemannen för han skulle hjälpa oss skruva lös en mockagäng till min bil men det gick inte så bra för den va så fastrostad och sen så hade vi inte mega massor med tid. för skulle hjälpa min syster åxå :) men man tackar krille så otroligt mycket för hjälpen :D
sen så for vi o hjälpte min syster och sen for vi på färg och tapet för att kolla tapeter:D
vi ska få göra om här hemma :D:D
lycka:D
blir att tapetsera i hall och tv-rummet :) byta plastgolv i hall, sovrum och kök, och måla i taket i hall o tv-rum och byta luckor i kök :D
kommer bli skitfint :D
sen efter vi vart där o kollat så for vi te mamma o pappa och fick middag :D sen så följde vi felix till kåge till gympasalen för han skulle få testa kidzvolly:) det tyckte han va riktigt skoj :)
sen umgicks vi med syster o lars, lars fixa i min bil :) men den e ju inte klar men det är iaf på G :) men lär bli riktigt DYRT innan detta är klart.. suck...
jaja
sen idag så for jag o åt lunch med bästaste Evelina :)
följde henne till BM:) fick höra bebis hjärta :D :D fick ju även höra lunnes när han va i magen :)
LYCKA <3
sen så följde jag eve även på coop och jag köpte hårfärg:D så man kanske kan bli fin innan Mias 20-års födelsedag :D
sen hem o sen fara o umgås med syster och spela yatzy:D
sen imorrn blire att fara med Lars till skroten o se om han kan hitta grejen till min bil och skruva lös den. hoppas hoppas :) sen vet jag inte. blir väl mys och idol:D och en prommis :D
nä nu ska ja ge mig o fortsätta prata med annica som e i luren min :P
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0