Bowla med gamar!!!!!

Jaha min dag har sett ut så här ungerfär.
Min pappa ringde och väckte mig :P typ vid halv ett haha, trött Emma ;P
han komme till oss och umgicks lite och sen bar det av till min Farmor för att hjälpa henne med att bära hennes utemöbler till hennes förråd för vintern.
sen blidde det fika hos farmor :D
och umgås med henne ett tag. sen körde vi min älski till Kåge, för hon skulle bli hämtad av sin mor och hennes kille och sen köra dom på en födelsedagsfest :)
sen åkte jag med min pappa hem till dom.
jo det ha vart en frontalkrock i lilla ersmark. och en av bilarna hade en stooor död älg på släpet. det va nån som krocka med ett jaktlag. men det gick nog bra för alla människor för alla stod upp och så.. men för älgen va det nog värre :P
iaf sen ha jag vart hos mor o far o vart bjuden på gooooooomiddag :D och fick träffa min älskade syster åxå :D
sen komme mia dit och fick middag åxå :D
sen va vi där och umgicks ett tag o sen åkte vi hem och umgicks :P
sen komme svägerskan verran och umgicks:P
vi spelade monopol, mia åkte ut först och sen vann verran :)
känner att det e mycket "umgicks" i detta inlägg.. men men det ha väl vart en umgicksdag idag ;)
efter ett tag så åkte mia o hämta sin mamma och hennes kille o körde hem dom.
och verran for hem. sen komme mia hem :P
och nu så sitter jag här och lyssnar på musik :P
för att vara exakt så lyssnar jag just nu på still loving you med scorpions :D
och mia har lagt  sig och sover nog redan :P
men nu ska jag ta o fortsätta skriva med min vän mari på msn:P
jo btw imorrn blire taccos hos svärmor :D lääääääängtar :D:D:D:D:D
jaja...
slänger in en bild som e kuuuuung!!!!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Rei

Jag vill åxå äta goooo maten :P

2010-10-17 @ 12:33:20
URL: http://lillfinnen.blogg.se/
Postat av: Harriet

En av bilarna körde Dick B, alla hade klarat sig med mindre blåmärken så dom hade tur..

2010-10-20 @ 00:23:39
Postat av: Emma

ok. men vad bra att dom klarade sig bra:) så det bara va bilarna som det gick illa för :) och kanske älgen ;)

2010-10-20 @ 01:05:24
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0