Lite uppdatering och dyl.

Vill bara börja med att skriva att jag verkligen inte gillar när folk skriver saker så officiellt som på FB eller sin blogg om andra och nämner namnet på personen som man skriver om. tycker jag är väldigt otänkt och absolut inte ok... vill man skriva om nån kan man göra det utan att nämna nå namn... vill man något personen det handlar om kan man ju skriva det till personen på tex mail eller sms eller PM på FB eller nå annat där ingen annan ser.
Finns en person som skrivit om mig och du vet vem du är... jag har sagt så många gånger att jag inte gillar att folk skriver namn o sånt så offentligt, men inte lyssnar du på det tydligen. och det du skrivit får det att låta som att jag e världens sämsta vän eller person så som jag förstår det, och kan ja tolka det så, så kan även andra det. känns ju skoj. eller tex att säga saker till folk som du sa te din mor att jag va sur... sen skulle ja träffa henne, kändes ju skoj (ja va inte ens sur).. sen så klagas det att vi inte pratar så ofta...men kan det kanske vara så att det inte hinns. jag sitter inte bara hemma o degar... jag har haft otroligt mycket att göra sen du åkte. och när du ringt så ha jag vart upptagen eller sovit. och vi e uppbokade rätt mycket framöver åxå. men nån dag här och där är vi inte bokade men då kanske vi hittar på nå annat så vi e väldigt sällan hemma. men bara för att man inte pratar så ofta betyder inte det att man e less den andra eller inte gillar den andra. jag har andra vänner jag inte hör av så mycket heller men vi e vänner ändå.. min bästaste killkompis hör jag av väldigt sällan men han är ändå min bästa killkompis och jag älskar han som vän fast vi inte hörs av så ofta.
så jag skulle uppskatta om du kunde sluta skriva dåliga saker om mig och skriva mitt namn så alla vet att det är mig det handlar om. skriva om mig får du men helst inte mitt namn om det är nå dåligt.
--------------------------------------------------------
Annars då...
Jo i fredags så va vi o hämtade Felix på fritids kl 11, sen så åkte vi te min mor och lämnade vovven, sen så åkte vi te rusta för att fördriva tiden:)
sen så bar det av mot överraskningen vi hade te Felix:)
Och det va Leos lekland:)
Han vart jätteglad över att få komma dit :)
var första gången för mig och mia:) va inte riktigt så stort som vi trott eller högt till tak som vi trott, men skoj va det :D
när vi va där så väntade vi ett tag och sen komme världens bästa Eve och krille med barn :)
Till en början va både Felix och Lunne blyga för varandra:) men sen efter ett tag när jag fått dom intresserade av en snurrande pinne där så sprang dom iväg och lekte i massor :)
vi va där i ca 5 timmar:O
Jag och mia o krille va o klättra och lekte vi med:D haha fan va skoj det va:D tänk om det funnits när vi va små:) ojoj man skulle inte sluta tjata om att få bo där:)
sen så spelades det airhockey åxå:D
måste verkligen göra om detta :) va så sjukt skoj:D
vi fikade där med och sen åkte vi och åt middag på tre kronor:) sen vart det att köra felix till sin farmor o farfar för där va hans pappa och storebror:) (cissi jobbade)
så jag komme från leos nästan helt oskadd:P ett blåmärke, en halverst bruten och blå tå:P och dagen efter hade vi träningsvärk i massor:P
bilder kommer :)
sen så lördag så va vi te svärmor o umgicks o så.
sen körde jag lars o va barnvakt och körde hem syster o sånt:)
sen söndag så va vi på kågemarknaden och sen skyltsöndag i stan:) och där lyckades jag göra mig illa med.
sen så åt vi middag med mamma o pappa o farmor min. blidde taccos hemma hos oss:) mums:)
sen umgås med dom och drack kaffe:)
sen komme min syster efter sitt jobb och umgicks och vi la pussel på 1000 bitar :D
så idag så vakna ja sent väldigt sent och får se vad som händer nu på kvällen:)
kanske bara är hemma o lägger pussel:) får se:)
här kommer några bilder från leos:)
Felix :)
Felix:)
Felix :)
Lunne:)
Älski kryper i röret:D
Mia och Lunne förbereder för att skjuta upp bollar i luften:)
Bollar i luften weeee:D
Älski lycklig att få skjuta bazooka:D och lunne puttar ner bollar :)
Felix skjuter bazooka:)
Felix i bollhavet:)
Jag nergrävd i bollhavet:)
Lunne i bollhavet:)
Felix i hoppborgen:)
Felix åker största och högsta rutchkanan :)
Galna Krille och söta Aurora:)
Världens finaste Eve <3
Aurora :D
Galna Jag :P
Älskade Eve och söta Aurora:)
Jag passar på att mysa och lukta på söta Aurora:D
det va nog allt för denna gång:P
Jag älskar dig Mia <3
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja tycker att allt är som lustigt.vi har inte pratas vid på över två veckor,då börjar man faktiskt fundera,om de rent utav sagt var jobbigt att vi var hos er knappt en vecka.ni kan väl knappast vara lika upptagen som ja är på dagarna!men ja har alltid tid för mina vänner oavsett tid på dygnet.du är inte en dålig vän överhuvudtaget.de är aldrig ens nämnt i min blogg eller hur?,det är kanske dags att vända på dygnet.sova på natten å kliva upp på morgonen,så kanske ni har mer tid att göra saker.ja tyckte att du var sur när vi skulle träffa mamma min å dan,men alla har en dålig dag,ja med.men gjort är gjort å de går inte att göra något åt de hela nu.ja hoppas nu verkligen att ni inte är bokade på annat håll nästa gång vi kommer upp,när de nu än blir.men någon gång iallafall,hoppas ja då iallafall.ja kände mig faktiskt illa tills mods,att ja åkte upp å ni var bokade några timmar.ville spendera så mycke tid som möjligt med er två.speciellt så mia lär känna oss bättre oxå.de är mycke därför ja har försökt att nå dig via sms å via msn,men utan besked.ja har inte tänkt att tvinga dig att prata med mig om du inte vill,men kan vara roligt att höra hur du mår å så.men men. Ha det bra så länge å så kanske vi hörs någon gång,hoppas ja då.

2010-11-29 @ 19:51:19
Postat av: Eve

Det var riktigt skoj på Leos=) Det måste vi göra om tycker jag.

2010-11-29 @ 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0