Denna Vecka.

Ja i måndags så satte jag mig i bilen o körde ca 15 mil söderut, närmare bestämt Ume för att hämta upp min vän annica och hennes son max o hunden bim.
sen bar det av hem igen:)
Tisdag så åkte vi iväg till 4H och kollade runt. sen vidare på solbacken om ja minns rätt:) sen hem:)
till middag fick vi palt hos min farmor:D jag o mia alltså:) sen hem o fortsätta umgås med annica o max:)
Onsdag så följde ja min syster till stan en lillstund sen när ja komme hem så va sara o stefan här och drack kaffe o umgicks:D
sen komme maria o lina förbi o umgicks:D skoj skoj:) och det va ju värsta snöovädret.
Och tidigare på onsdagen så va ja o annica iväg till ica och det tog typ dubbelt så lång tid att gå dit än normalt för det va så otroligt mycket snö och dom hade inte plogat.
så annica fick lixom ploga sig fram med barnvagnen, lixom ta sats o bara plöja:P
men till ica tog vi oss och hem med:)
sen senare på kvällen så vart det middag och det vart palt:) igen :D fast denna gång va det annica som bjöd:)
gott som vanligt:D
Sen torsdag så åkte ja te min syster o hämta saker o sen hem o duscha o sen så satte sig jag och mia i bilen vid kvart i fem på em, och vi for o tanka bilen och sen band mia för sina ögon för hon fick inte veta vart vi skulle:D
sen bar det av efter vägen :)
snö o hemskt. inte skoj o köra måste ja säga men det gick :D
sen efter en timmes körning undefär så va vi framme o då vart det en liten promenad o sen så stod vi utanför en dörr och då fick mia ta av sig bindeln:)
vi stod utan för jonas o zandras dörr:D i pite:)
när vi komme in så fick vi korv med bröd och kaffe o fika:D sen så sa jag te mia att hon ska få en tatuering i present av mig och mina föräldrar:D
så då fick hon bestämma storlek på den o så:) sen börja jonas tatuera:)
Riktigt fin blidde den :D ska se med mia om ja får en bild på den så ja kan lägga ut den här ;)
sen åkte vi en snabbis förbi min mamma o så:) o sen hem till annica o max:D
Fredag så for vi te stan o kolla skor åt annica o mia skulle visa tatueringen för sin mamma:) hon va sååå nervös.
och valde att visa den när svärmor va på jobbet:P haha smart drag där:P
men hon tyckte den va jättefin o tyckte om texten :D
sen så bar det av te min syster och umgicks och visa tatueringen och även dom tyckte den va grymt snygg :D
och max tyckte om min systers sambo lars, han undra vem han va o släppte han inte med blicken :D
han tyckte om min syster mycket med:) men vem gör inte det lixom :) <3
Sen så åkte vi hem o dumpa barnvagnen o hämtade hundarna och åkte te a-torp te lotta som skulle bjuda på middag:) det vart riktigt gott:D och vi umgicks o så:)
och sen så åkte vi te annicas vän mogge och hans fru stina och deras 2 flickor linnea o nova:)
där vart vi bjudna på kaffe o pepparkaka :D
sen åkte vi hem:)
sen lördag så vart det att packa för annica.
sen åkte ja annica max o bim te maxi o träffa annicas mamma o dan. sen åkte vi te ume o väl framme efter att inte se så mycket pga jävla saltet på vägen och saltbilen, så lånade ja toan och sen så åkte jag ganska fort och varför får ni inte veta...
sen väl hemma igen så hade min älski gjort middag :) hemmagjord pizza:) mums:D
sen såg vi film, män som hatar kvinnor, riktigt bra fakiskt:) så blir att se dom andra med:D
Idag så ska vi iväg på maxi sen blir det mina föräldrar för att krama och säga grattis te min älskade Far:)
Älskar dig pappa <3
sen blir det att åka till bure:) vi e bjudna på middag hos världens bästa Evelina och Kristoffer:D
va så otroligt länge sen ja träffa min eve:) så nu e det dax :D
läängtar :D
nä nu ska ja ta o gö mig klar:)
tyvärr vart det ingen bild på mias tatuering för jag fick inte lägga in den. men ni får tro mitt ord när ja säger att den e fin.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0