<3

Hejsan.
I söndags så var jag te min far och gratta han på farsdag:) och fick tårta och fika:D
sen så efter vi vart där så åkte vi vidare mot Bure :D
för att träffa Min Eve och krille och lunne och lilla Aurora:D
så underbart söt liten tjej hon är:) men riktigt stark för att vara så liten :) och hon fick en "välkommen till världen" present av oss:) en söt rosa mjuk nalle:D och lunne visade oss runt i det stora huset :)
jag skulle gå vilse där om ja bodde där :P
men riktigt fint e det :)
och våran bil fick lyxen att stå i deras garage :D
sen så va vi ju bjudna på middag där med:)
vart klyftpotatis och stekt kött :) riktigt gott va det :D
sen så dracks det mycket kaffe och fick supergod efterrätt som eves syster hade gjort om ja minns rätt.
och vi såg en film :) flickan som lekte med elden:)
sen satt vi o umgicks o prata o så :D otroligt trevligt o så kul att få träffa finaste Evelina åxå:)
va så otroligt länge sen, men ska försöka komma förbi oftare och umgås mer nu :)
sen sent på natten åkte vi hem och sov:)
och igår så va det en slödag.
dagen spenderades mest i soffan. fast mia va ut o skottade/sopade fram min lilla skorv till bil:P
så nu ser man att det e en bil :)
och idag så blir det nog inte så mycket aktion heller tror jag:P
jo idag e det 5 Veckor=35 dagar sen.........................:) duktiga jag:D
Nu får jag slänga ut en bild på älskis tatuering som jag och mina föräldrar gav henne i present och som min kusin Jonas Jonsson gjort:) så här kommer den....
här är den alldeles nygjord:)
den sitter på underarmen vid handleden.
nä nu ska ja ta o kolla fejjan o sen kanske se idol som ja missa i fredags:(
men ha det bäst:)
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Rei

Ja vist har dom ett fint hus Krille o Eve :) o jo hon e jätte söt deras dotter :)

Snygg tatuering :)

2010-11-24 @ 02:43:39
URL: http://lillfinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0