Uppdatering.

Fick sms av rei imorse att han kommer att bli förflyttad till ume idag och jag fråga varför och han skrev att han inte visste varför och att han vet inge vad som händer. och han skrev att han skulle höra av sig senare så jag hoppas han hör av sig snart. är ju orolig ju. tycker inte om när mina vänner ligger inne och man vet ju inte vad som händer. stackaren e ju ensam där borta. hoppas allt blir bra. kommer inte kunna lugna ner mig själv förrän jag vet att han e hemma och mår bra juh. men jag skriver väl när jag vet mer igen.
Vill även passa på att skriva ett stort GRATTIS till min fina kusin Jonas Jonsson som fyller hela 30 år idag:D grattis kusinen min:D hoppas dagen blir alldeles underbar:D men den kan nog inte bli annat med en sån fin fru och så fina barn som du ha:D kram på dig kusse:D
det va allt för denna gång.
eller jo en grej till, blir suring med mamma och pappa idag :D mums:)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0