Tjillivippen :D

Va nån dag sen jag skrev här:)
tänkte att jag kanske borde skriva nå men vet som inte vad, men om jag bara låter det rulla på med bokstäver kanske det blir nått iaf:P
få se vad ha jag gjort då???
Lördag så va vi till pite och fira min Kusin Jonas som fyllde 30:)
så grattis till han :D
Sen vid middagstid så for vi till min syster för vi va bjudna på middag där:D sen så vart det att fara hem o göra sig klar för fest:D sen komme min syster o hennes sambo och felix och hämtade mig och min fästmö:D vi fick åka jenk till festen :D snacka om lyx;)
väl på festen som ägde rum hos Emmy så skulle vi ut och röka o när vi skulle in igen så upptäcktes det att ingen hade nyckel in så vi va utelåsta hahaha humor:P men tillslut så fick vi oss in efter att emmy och magnus åkt med en vän och hämtat extra nyckeln so tur fanns det ju en sån:) sen började drickandet:D riktigt skoj hade vi:D eller iaf jag:P sen så vid 2-3 tiden så ringde vi lars och han hämtade oss och väl hemma så efter många om och men så somna vi.
men dagen efter så mådde jag inte toppen:P och mia som vänligt mådde prima.. fuskis som hon e:P
så söndag hände inte så mycket. vi for o hämta vovven som vart hos mor o far min:) sen hem o se film o bara vara:) vi såg lejonkungen 1 och 2:D kung filmer alltså:D dom e så bra:) "Bowla med gamar, strike varenda gång" haha "kalla ni mig för gris? NI SKA KALLA MIG FÖR HEEEERRRR GRRRIIIISSSS...AAAHHHHHH!!" haha
jaja nu ska jag inte skriva upp alla komentarer haha:P
idag så har det vart rätt så lugnt. kanske ska till min syster snart.. har inte bestämt oss ännu:P
och jo rei lever och han ringer mig varje dag så jag får veta att han mår bra :D tycker jag e bra:) han kanske får komma hem snart åxå:)
nä nu ska jag ta och kolla när sötis spelar wii:D
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0