Staaaan:)

Jepp har varit på stan med mamma idag:) hon köpte kläder åt mig. vart en sen present men bättre sent än aldrig heter det ju:D
Vi började inne på lindex, när jag va och testa kläder i omklädningsrummet så helt plötsligt så vart det svart och tyst... strömmen gick. så efter en stund så komme en som jobba där och sa att vi fick klä oss och gå ut ur affären för dom va tvugna att stänga. antar att det va för att stölden ökar eftersom att dom inte hade nå ström så funkar väl inte stöldsakerna vid ingången heller. men vi gick iaf vidare och hitta 5 fina grejor åt mig:D mamma köpte en kjol, 2 jeans och en tröja åt mig och ajg köpte en kjol:) riktigt nöjd över kläderna. kommer va så fin i sommar när jag använder dom:D sen när vi shoppat klart åt mig så gick vi o köpte mjukglass på godisvågen, riktigt gott:) så tack mamma för en riktigt trevlig dag på stan.
så nu ska jag fråga min älskade fästmö om jag får spela lite wii :D lägger kanske ut nå bilder sen på mina fina kläder. men hej hej så länge.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Bea

Jaa få se fynden nu :)

2010-06-17 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0