Rei

Har vart o ätit suring hos mor o far idag o vart rätt så lugn, men nu mot kvällen så har jag blitt mer o mer orolig för rei.

visste att han vart förflyttad till ume universitetssjukhus men mer visste jag inte. visste inte hur det va med han eller nå. så ha varit så sjukt orolig.

men nu på kvällen så ringde min underbara fästmö runt och försökte hitta vart han låg och efter många vidarekopplingar så fick hon tillslut prata med en som gick till rei och gav han telefonen. så då fick jag prata med honom. började gråta för att allt släppte och stenen som va inom mig släppte.

sa att jag vart så orolig och rei sa att det behöver jag inte va, knasbollen där. klart man e orolig han betyder ju så mycket för mig. jag fråga hur det va med han o han sa att det är rätt så bra han blir ompysslad och har det skönt. det är en varböld som han har och dom tar massa blodprover på han och håller koll på honom. det e ju bra det. jag fråga hur han fick åka till ume och han svara med glad röst, jag fick åka helikopter,

man hörde hur glad han va o han sa att det va skoj som bara den:) han vet inte när han blir utskriven, men jag tvivlar att han får komma ut i helgen. hans föräldrar skulle komma imorrn o hälsa på. och ta med en laddare så han kan ladda mobilen för den är stendöd.

jo han sa att svullnaden hade gått ner lite men han får ju massa inpumpat i blodet så det ska bli bättre:) men då vet ni att han mår bra och att han lever:D nu ska min älski sitta vid datorn igen:)

 

Tack så otroligt mycket älski att du ringde runt och hitta honom så jag fick prata med honom:D tack tack tack:D

 

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt att Rei mår bra och att Mia fick tag i honom:) Roligt att du också skaffat dej en blogg Emma;)

2010-06-19 @ 08:50:18
URL: http://maddurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0