Nu blommar asfalten :P

Ja nu va det ett tag sen jag skrev nått här :P
vad har hänt på sistone då... hmmm....
Jo jag va och kolla in hur allt funka på bondgården och det va trevligt :D lite komiskt bara när jag komme:P
jag skulle vara där 06.30 lördagen efter midsommar och jag va där 06.18.
jag satt o vänta o vänta o vänta.... va in i laggårn o kolla om han va där men ingen janne :P
tänkta att han kanske sa 07.00 så jag väntade och kl vart 07.10.. då bestämde jag mig för att ringa honom o kolla vart han va..
Ring... Ring...
Ja det är janne.
hej det är emma.
........... oj jag har försovit mig...
hehe det e lugnt jag väntar här. ta den tid du behöver på dig.
jag kommer... hejdå
hejdå.
haha sen komme han i full fart med bilen o log i massor :)
han e verkligen trevlig och hans bror e åxå väldigt trevlig och pratglad:)
idag så ringde af och sa att dom återkommer när facket godkänt att jag får praktisera där :) så snart e det igång :D
Midsommar var verkligen underbar :D
Vi grilla borta på mobacken och åt va jättegott:D
sen åkte vi gummibåt efter älven ner till älvsbacka :D skit skoj:D jag o madde åkte i en 2mannabåt eve o krille åkte åxå en 2mannabåt o rei åkte en 1mannabåt o mia åkte en 1mannabåt och magnus åkte ensam i en 2mannabåt. Tack eve och krille för att ni köpte båtar så alal kunde åka med :D måste verkligen göras om:D
visst jag va nära på att åka i plurret för att mia inte höll i båten när jag skulle ur den men då är hon värd ett tack åxå för hade hon inte tagit i mig så hade jag åkt i plurret:) haha.. sen efter vi åkt båt så for vi till krysset och dom andra åt men ja o mia har inte så mycket pengar så vi hade inte råd att äta.
sen efter det så for vi till magnus o umgicks sen for vi hemåt :D
vad mer har hänt då...
jo har vart o fiska några gånger :D jag har fått 4 abborrar som vi ska tillaga nåndag med mamma så hon får smaka :D
sen så idag så har vi vart till mias farmor o farfar för vi va bjudna på middag där D: vart grillat och sen fick vi efterrätt som va jordgubbar i grädde :D mums:D
sen va vi till min mor och far o umgicks en stund sen hem o dega o ta det lugnt:D
imorgon fyller min brors son år Ossian fyller hela 2 år :D Grattis till honom:D så ska på kalas imorrn:D
sen får vi se vad som händer D:
det va nog allt för denna gång :D
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0