MU MU MU :D

Igår va jag och mia barnvakt :D så vi hade Felix här :) lycka.
sen så va vi och hämtade hem Rei. han komme med bussen från ume.
så nu e han hemma och man behöver inte va orolig mer :)
sen vart det att äta middag på kåge grillen med mia och rei :) sen hem och ville ut o fiska men blev inte av.
hoppas på idag ist :D
jo igår så ringde det en som undrade om jag var intresserad av att jobba :D självklart så sa jag ja :) så idag så ringde han och vi bestämde en tid att träffas, blev kl 13 idag :)
så nu ska jag (så fort alla papper e klara) börja med praktik och sen blir det anställning :D underbart :)
så förklaringen på min rubrik är att jobbet är på en bondgård i stan :D jag ska enbart mjölka. ska mjölka morron och kväll så e ledig på dagtid typ. blir på veckorna och varannan helg :)
så grattis till mig :D
snart blir det middag o så :) blir tortelini och vitlöksbagguette :D gott.
sen hoppas jag på FISKE :D
PussPuss

Jag älskar dig Mia <3

Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis vad kul :D Men enbart mjölka? Du behöver inte utfodra eller något? Är det en robotgård eller har dom mjölkgrop? :)

2010-06-23 @ 20:10:01
Postat av: Emma

tackar :D jo dom sa att jag skulle bara mjölka. dom har ingen grop utan man går med nån sak efter taket så man kan mjölka 5 kor sammtidigt om ja förstod rätt. ska få se hur det går till på lördag :)

2010-06-23 @ 20:12:30
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: Bea

Dom kör med vanliga mjölkorgan låter det som :) Som mamma och pappa har:)

2010-06-23 @ 22:38:03
Postat av: Emma

ok :D är det lätt?

2010-06-24 @ 01:10:56
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/
Postat av: Bea

Ja det är väl lite teknik att få dit såna, men inte så farligt. Är som en klase med fyra sugkoppar. Du får berätta sen hur det gick :)

2010-06-24 @ 10:04:49
Postat av: Mari

vaaaaaaaaaa kul grattis sötis hihihi...förlåt skrev nå blogg adressen fel hihihi puss på dig sötis

2010-06-25 @ 23:27:25
URL: http://tryitagainnevergivein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0