Just det..

Har nu skaffat mig en blogg som typ alla andra :P
Eller min älskade mia har fixat den åt mig :D tack älskling så mycket :D
så nu ni som vill försöka följa mitt liv kan ju kanske läsa här :P får ju se om jag kommer ihåg att skriva här :P
har ju minne som en senil elefant :P
Idag vid halv elva på kvällen så satt jag i min ro o spela på vårat nyförskaffade wii :D åsså lät det som att det börja blåsa massor ute och det vart värre och vi insåg att det va jordbävning :O har inte känt nån förr... shit vad panik ja fick.. av reaktion så högg jag tag i katten som sov så lugnt vid mig och krama om han o kasta mig upp ur soffan redo att springa ut om huset skulle rasa och jag tänkte att hunden springer efter mig och mia springer med mig ut men hon sprang ut på balkongen av alla ställen för att titta... på vad vet jag inte riktigt... men sen lugna det ner sig efter att hela huset svaja och skaka och det mullra massor. men nu e det lugnt.. men jag ringde runt till folk jag tänkte va vaken den tiden och hörde om dom levde och hade känt det.. alla levde som tur va :D
nä nu ska jag nog ta o se tv med min älskling min fästmö mitt allt :D godnatt alla och sov gott:)
-OVER AND OUT-

Kommentarer
Postat av: sarah

Lycka till med bloggandet!

2010-06-16 @ 19:46:17
URL: http://www.ihuvudetpairmgart.blogspot.com
Postat av: Lisa

Åh vad roligt att du börjar blogga Emma! Nu får du se till att skriva ofta =)

Kram Lisa

2010-06-16 @ 20:29:05
URL: http://lisavik.blogg.se/
Postat av: Emma

sarah: tack så mycket :D



Lisa: hehe ska försöka blogga ofta:P men händer kanske inte så mycket intressant i mitt liv så vet inte riktigt vad jag ska skriva om:P men vi får se:)

2010-06-17 @ 16:30:53
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0