Akuten.

Jepp har vart in på akuten. for in vid halv elva och komme hem för ca en halvtimme sen kanske. men det va inte jag som behövde in så ni kan lugna er och lägga ifrån er mobilen, ni behöver inte ringa o fråga hur det e med mig;) haha.  jag körde in Rei på akuten han har haft problem med halsen i 4 dagar och nu vart det för mycket.. han har inte ätit på 3 dagar. han har svullit upp på höger sida av halsen och kan knappt svälja och andas tungt. så ja ringde sjukvårdsrådgivningen åt honom för han kunde knappt prata. och efter at jag pratat med dom så bestämde vi att han skulle in så då åkte jag in med han och där fick han träffa några som gav han dropp med antibiotika, alvedon, vätska och sen fick han lite smärtlindrande och efter ett tag så sa dom att han skulle bli inlagd på IVA över natten för att få åka till öron imorrn så dom ska undersöka honom och se vad dom kan göra åt allt.. dom tror att det kan vara en varböld i halsen. så kanske skulle dom skära hål på den så trycket lättar så han inte har så ont längre. men får se när han ringer imorrn. han skulle ringa när han blev utskriven och dom trodde att det skulle bli imorrn. så får se imorrn om han ringer och om han blitt bättre. men nu ska jag ta o lägga mig och sova så jag får nå sömn:)
godnatt på er mina vänner:)
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0