Jul jul strålande jul :)

Ja nu är då julen över.
och min jul har vart super :D
Julafton så va vi hos svärmor och åt lunch och öppnade paket och spelade julklappsleken, första gången för mig :)
va skoj även om jag inte vann nå:) fast svärmor va så snäll och gav mig ett halsband som jag försökte vinna som hon vann :D tack så mycket svärmor:)
sen bar det av till mina föräldrar där hela min familj va :D
men när vi hade svängt förbi hemma och hämtat julklapparna som skulle dit så ser jag ett stort mörkt moln och tänkte att nu blir det väldigt dåligt väder sen så slog det mig att FAN DET BRINNER!!!!!!!
jag svänger och kör dit röken kommer ifrån.
Vid skolan va det ett hus som brann det var en stor låga ut genom taket och en brandman klättrade in genom ett fönster på övervåningen.
Så jävla hemskt.
men ingen kom till skada, det e ju bra det.
men så hemskt att fara hemifrån och se huset stå där o sen få ett samtal på julafton att ditt hus brinner huvva, får rysningar när jag tänker på det, tänk då att komma hem o se att det som igår va ditt hus är nu en enda stor bråt/ask hög. fy fan så hemskt.
sen åkte vi till mina föräldrar där blidde det kalle och julmiddag och massa annat sen komme tomten :D och han va så söt så :)
sen vart det efterrätt, risalamalta med mycket saftsås och chokladmousse med grädde:)
sen spela och umgås i massor:) for hem vid ca 03.00 :)
sen juldagen så åkte vi till svärfar och åt frunch:) och öppnade klappar:) och umgicks:) sen vart det att fara till min syster där hela min familj och min systers svärisar va och fika och umgås:) sen vart det julmiddag igen hos mina föräldrar :) lika gott då som på julafton :D
sen umgicks vi och åt efterrätt och spela och så:)
sen åkte vi hem kanske ca 01.00-02.00 typ. minns inte:P
sen söndag så komme min syster förbi och vi spelade mario kart:D riktigt skoj:)
så min jul har vart superbra:)
det jag fick i julklapp va:
New super mario bros - mia
Rosa fluffiga tärningar till bilen - Mia
Örhängen - Verran
Handväska - svärmor o anders
Presentkort på HM - svärmor o anders
Halsband - svärmor
Gasbrännare (sån man kan bränna på bakelser och massa annat) - svärfar
Vit nike huvtröja - mamma o pappa
Trådlös hemtele - mamma o pappa
Handduk med mitt namn på - mamma o pappa
Stekpanna - lars
Rostfri pizzaskärare - bror
Tomtemagnet som felix gjort själv
Tjocksockar - farmor
Jag tror det va alla julklappar och har jag glömt bort nån så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0