Dag 20 - Den här månaden

Den här månaden heter December:P
Det är sista månaden på året.
det är julafton denna månad och nyår denna månad.
min svägerska J fyller år denna månad även min kusin S, min vän F, min mormor V och min katt Falcon:)
grattis till alla er:D
sen vet jag inte vad jag ska skriva om denna månad...
blidde så här skrivet för jag orkar inte skriva om allt som hänt och sen så kommer jag inte ihåg allt som hänt heller:P
börjar bli gammal och senil:P eller börjar och börjar, jag är det ännu:P
Det snöar ute i MASSOR och då menar jag i stooora bokstäver MASSOR:P
Stjärnan lyser i fönstret och snart är det julafton :D
Love Love Love:D
hunden sover och jag nös:P
katten sover och mia sitter o blippar på datan.. inte denna data då utan den i sovrummet. skulle bli trångt om hon åxå satt på denna data o blippa:P haha
God Jul <3
nu har allt spårat ur så då säger jag
TACK OCH HEJ:P
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0