Dag 16 - Min första kyss

ok. ska jag skriva om det...
ööööhhh....hhhmmm... då ska man minnas den med:P
måste tänka....
återkommer:P
.
.
.
.
.
.
tänker....
.
.
.
.
.
hmmm..
.
.
.
.
ja alltså vet ju inte vart jag ska börja räkna..
alltså förstå mig rätt..
när är en riktig kyss?
vad för ålder måste man va för att veta vad det är o så..
och en kyss kan tolkas på många olika sätt.
men ja tänker en med tunga:P
hmmm högstadiet nån gång tror jag...
men annars på gymnasiet:P
säkert på nån fest eller nå:P minns som sagt inte:P
haha så många som man kysst i sina dagar:P haha
men då har man ju lärt sig då:P
jag måste ju vara en jäkel på kyssar;) men bara min älskade mia som får känna av dom <3
ja nå mer kan jag nog inte tillägga:P
typiskt att jag inte minns vem som va min första:P
men men så e livet när man springer fram:P
haha
alltså det är ju inte förbjudet att lämna kommentarer...
börja ju tro att det inte är nån som läser min blogg, e jag så tråkig:(
jaja mitt liv kankse inte är så kul att läsa om:P
godnatt på er.
om det nu e nån som läser:P
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läser din blogg vännen.;) Men jag är ingen hejare på att lämna kommentarer.

2010-12-17 @ 08:19:24
URL: http://sqwan.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja följer oxå din blogg,visst är de tråkigt när man inte minns sitt gamla ja.ja kan minnas men ja vill inte helt enkelt.men så blir de väl om man har haft det tufft i skolan.

2010-12-17 @ 10:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0