Dag 15 - Mina drömmar

hmmm drömmarna jag drömmer på nätterna e mest hemska så dom raderar jag direkt jag vaknar så dom kan jag inte skriva om... men mina drömmar här i livet kan jag skriva lite om:)
detta är då några drömmar:
-bli multimiljonär
-bli snygg
-smal
-må bra fullt ut
-få bebis(ar)
-flytta till hus på landet
-rädda alla djur som behöver räddas
-simma med späckhuggare
-simma med delfiner
-vara mitt i en vargflock och bara umgås
-hålla o klappa en örn
-ha häst
-gallopera på en svart hingst över en stooor äng
-ge min älskling allt hon vill ha
-ge min familj allt dom vill ha
-jobba med dju (inte vet)
-kunna trolla tillbaka alla nära o kära som lämnat oss
ja det va några av mina drömmar/önskningar.
men istället så lever man här med pengar så man just o pass klarar räningar o lite mat, i en lägenhet, utan barn, överviktig med en massa drömmar:P
men jag ä så lycklig att jag har min älskade familj näa, min älskade fästmö, mina djur, mina syskonbarn, mina underbara vänner (vissa med underbara barn) och ett varmt hem <3
Det är det viktigaste <3
nog om detta.
imorrn handlar det om nått annat:P
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0