Dag 14 - Vad hade jag på mig i dag?

Nu ska jag då skriva vad jag hade på mig idag IGEN.... fortsätter det så här så blir det ju värsta porrbloggen:P haha
vad har du på dig?
det o det o det.
vad e det för färg på dom flåås flååås.
haha värsta porr juh :P
men ja denna dag så började jag med att ha på mig vit kjol, vit nike huvtröja, gråa leggings, sockar och underkläder.
sen tyckte min mor att det va för kallt ute med sånt så då fick ja ta av mig kjolen och ta på mig mina täckbyxor som va hos dom. men sen vart det för varmt att ha inne så ja tog av mig dom och sen tog ja på mig kjolen igen.
och sen när vi skulle hem tog jag av mig den o tog på täckbyxor igen o nu sitter jag i leggings, tröjan sockar o underkläder:P
det har jag haft på mig idag.
intressant va:P
haha hade ja vart jag hade jag inte läst så här långt :P haha
sen ha ja blitt klippt idag :D
tack älskade mamma <3
vart super bra:)
nä nu ska ja fortsätta spela på fejjan:P
ps kolla mina jätte fina örhängen:) gjort dom sj:) *stolt* )
blev väldigt suddig bild jag vet.. men fick inte till det :(
men ni ser ju på ett ungefär:)
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha ja det blir ju nästan ett porrinlägg då du bara skriver att du klär av dig och på dig haha :)

2010-12-15 @ 13:20:03
Postat av: Emma

hahaha ellerhur:P

2010-12-15 @ 13:47:12
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0