Dag 13 - Den här veckan

Denna vecka har just börjat:P
Idag så har jag vaknat i panik av hemtelen för ljudet va igång på den, och den låter inte lite högt och är vid min sida av sängen...
och sen så ha vi vart te stan och lämnat in lite papper här och där:P
sen så va vi o kolla en julklapp åt jennie.
sen hem o äta middag o så:)
sen i veckan så ska det köpas en julklapp åt jennie och mias farfar och farmor, sen e juklapparna klara:)
sen vet jag inte riktigt va som händer i veckan..
eller jo kanske på onsdag så kommer mias andra julklapp:D
läääängtar :D
sen får ja nog pengar på torsdag.
sen vet jag inte va som händer.. kanske hälsar på nån:P kanske blir bad santa vem vet:P
men ha det bäst mina vänner <3
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0