Dag 11 - Mina syskon

Nu ska jag skriva om mina syskon då:)
Mina syskon är dom bästa <3
Jag har en storasyster och en storebror:)
Min storasyster heter Cecilia och hon är den bästa systern man kan ha.
hon ställer upp för en och finns där för en.
Cissi när du läser detta vill jag bara säga att jag ÄLSKAR dig systeryster <3<3
Jag är så lycklig över att ha dig som syster<3
Du är guld värd.
Du är värd allt det bästa och du är en sån underbar människa.
Jag älskar dig<3




Min storebror heter Anders och han är världens bästa bror man kan ha.
Han e den finaste brodern:)
Han ställer upp för en och finns där:)
Jag vet att han skulle göra allt för sina systrar.
jag tror inte han läser min blogg men jag älskar han ändå:)
jag e världens lyckligaste lillasyster som har han som bror:)
även han är guld värd<3
även han är värd det bästa.
Jag älskar dig broder<3
(har ingen bild på min bror så blidde ingen på honom. men kanske senare:) )
Ja det va mina syskon:)
imorrn blir det att skriva om vad ja har i min handväska:P
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0