Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag

Ja kan ju börja med att säga att jag fortfarande har det på mig :P sitter lixom inte näck:P
men min klädsel idag ser ut så här helt enkelt:P
Hade även på mig min nya kärlek idag :) har dom på mig varje gång ja går utanför dörren:D
Min älskade syster har gjort dom åt mig :)
Tack älskade syster <3
here they are
visst e dom fina:D
Sen hade jag ju på mig mina snyggskor med:)
när vi va ute alltså:P
-----------------------------------------------------
Sen till nå helt annat:P
såg idol idag :D
JAY vann :D så kuuung:D
kommer vara hans röst som spelas i mina högtalare:P:D
Minnah ägde hon med:D
kommer nog spela henne med:)
men Jay va den ja höll på:)
och jag röstade på honom så det e tack vare mig han vann :P hahaha eller så inte:P
men lite kan jag ju få drömma:P
nä nu ska jag lyssna på musik, gissa vem ;)
men ha det bäst:)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0