Dag 07 - Min bästa vän

Så nu ska jag skriva om min bästa vän...
men har ju mer än en..
men kommer skriva om en som verkligen är min bästa vän men som lämnade oss för tidigt:(
så detta kommer bli ett jobbigt inlägg att skriva, men ändå skönt att få skriva om henne:)
sen kommer jag skriva om en som är min närmsta och bästa vän som inte lämnat oss:)


Emelie-Sun Tuolja
Denna underbara tjej va en ängel som vandrade på denna jord.
jag träffade henne på RASK (Radio Skellefteå).
Jag satt i växeln där och helt plötsligt så komme det en ung tjej skuttandes och galen (på ett bra sätt)
och jag tänkte shit vilken sprallig tjej, och jag undrade vem hon va.
sen senare så lärde jag känna henne och vi fann varandra väldigt fort och komme väldigt nära varandra.
har så otroligt mycket fina minnen med henne:)
Jag minns första gången hon sa att hon älskade mig, det va på sjungande dalen när vi va på en fest fast vi va ute just då och ingen av oss va särskilt onyktra:)
sen minns jag fortfarande när man träffade henne på stan komme hon jämt springande och hoppade upp i ens famn och kramade om en:D
Jag minns hennes sätt att säga "I brake your face Rei" haha "Näää nu jäääävlaar" Meeeeenn draaa åååttt heeelveetteee":)
Jag älskade hennes dialekt <3
hon snacka jokkmokkska som ja kallar det;P
Jag minns ännu hur glad hon blev när jag sa vart björkudden va och att jag vart där och allt:D hon vart så glad att nån visste vad hon snacka om när hon snacka om allt det:D
hon va nämligen same så hon hade spenderat mycket tid där uppe:D
så att nån visste va hon snacka om va ju det bästa:)
jag minns när jag, hon och hennes syster janna låg i sängen på sjungande och kissekatterna komme in och det såg ut som att fonzie hadde hjärntvättat dom andra 2 och dom gick o tänkte "Jag heter Fonzie, Jag heter Fonzie, Jag heter Fonzie" haha minnen :D
Men nu tyvärr så e det bara minnen man har kvar av henne:(
för tyvärr så somnade min ängel in den 8/6 -07.
Kommer aldrig någonsin att glömma dig Emelie!
På hennes begravning så spelade dom Kärleken är med jill jonsson.
Och när dom hade sänkt ner kistan och prästen hade sagt det sista så såg vi upp mot himelen och där såg vi moln som hade format sig som ett runt ansikte med 2 ögon och en superglad mun och vid det så va det ett stort E som va lite utdraget. Emelie ville säga att nu mår jag bra och är glad :) det va en sån upplevelse att se det :)
Jag älskar verkligen dig Emelie <3
Och hon fastnade verkligen för min kisse Fonzie, hon sa det att hon ville ha han när hon flyttade till eget:)
så när jag skulle släppa ner rosorna som va från mig,rei,eve,krille och madde så släpte jag ner en bild på fonzie med. och nu har ju även han tyvärr lämnat oss så nu är dom med varandra:D
Det finns verkligen ingen annan som är som hon va.
hon va verkligen en ängel:D
Vila I Frid min älskade vän <3






denna bild fick hon:)


Detta är min tatuering till Emelie,
Hon älskade fjärilar och den är i samiska färger och det är hennes initialer:)



----------------------------------------------------------------------------------------


Sen har vi min andra bästa vän:)
Evelina Jennerfors<3
Henne lärde jag känna via rei:)
Jag minns att vi drack och vi skulle ner mot stan och gick förbi madde o eve där dom bodde på industrivägen, tror ja det heter,och skulle hämta reis lillasyster Ramona om ja minns rätt, och då följde alla med och jag minns inte så mycket av eve men jag minns hennes jacka som hon hade på sig :)
en jeans jacka som det va fast sytt EVE med rosa tyg om ja minns rätt:)
jag tänkte "ooo herregud" haha gillar ju inte rosa:P
men sen så började vi umgås mer och jag upptäckte vilken fin människa hon va:)
men tog ett tag innan vi verkligen fann varandra.
men när vi verkligen fann varandra så fann vi verkligen varandra:D
Och nu så är hon den bästaste vän jag har :D
Jag älskar dig Eve:D
Du finns verkligen där när man behäver dig och du ha hjälpt mig mer än du anar:)
och du e värd allt bra här i livet:D
Sen e du så grymt smart åxå :D
Sen en annan sak med dig som är bra, det är att du säger va du tycker och det gillar jag verkligen med dig:)
Du e verkligen Guld värd vännen<3

Eve idag


Eve 080621 midsommar:)


Eve och hennes son Lunne 081208


Eve och hennes dotter Aurora 101126


Det va allt för idag:)
Imorrn så ska ja skriva om ett ögonblick:)

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Eve

Sötis=) Älskar dej med vännen!

2010-12-08 @ 10:48:27
Postat av: Beccy

v.i.f. AEST, tänker på dig emma!! <3

2010-12-09 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0