Dag 06 - Min dag

Idag så vaknade jag ganska sent, typ mellan 13 o 14.
men somnade dock inte heller förrän typ mellan 05, 06 tiden för jag hade så ont i magen.
Men när ja vaknade så åt ja några mackor o sen så tog ja det lugnt.
sen så testa jag lite kläder:)
sen åt vi middag:)
sen hoppade jag in i duschen och sen gjorde jag mig klar för att åka iväg mot min bror för att min svägerska Jennie fyllde år och vi skulle dit och gratta henne:)
men innan vi for dit så for vi förbi min mamma o pappa o lämnade vovven:)
sen så for vi te min bror. och där fikades det och umgiks o sjöng o gratta :)
sen åkte vi till min mor o far igen och hjälpte min mor att packetera lammkött som lars komme med:)
och efter mamma styckat lite och packat o mia tejpat igen o jag skrivit va det va så satt vi en stund o prata med min mor för far hade lagt sig o sovit:)
sen åkte vi hem och nu sitter jag o försöker komma ikapp det jag skulle ha skrivit varje dag :P
och skriver med annica på msn:P
sen om ett tag ska vi nog lägga oss o sova :P
det va väl typ min dag lite snabbt skrivit :P
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0