Dag 02 - Min första kärlek

Hmm det beror på hur man ser på det :P
första kärlek eller första riktiga kärlek?
men första kärleken va säkert nån kille som ja såg :P typ brorsans kompisar eller nå :P
haha när ja va liten så föll jag för mååånga killar:)
särskilt brorsans kompisar :D
stackars dom :P en liten tjej som jagar dom haha
men sen minns jag en som ja vart väldigt förtjust i o det va en snickare som höll på att snickra o bygga om på förskolan, men jag gick sexan om ja minns rätt :P jag har till och med en bild på han :P en i min klass tog en bild på han åt mig haha han va så söt:) Läraren tyckte till och med att jag engagerade mig för mycket på killarna och för lite på skolan :P haha
och som ja skrivit så va jag ju förtjust i brorsans kompisar, men det fanns ju självklart en speciell kille;)
Han heter Gunnar, oj va kär jag va i han;) gillade hans födelsemärke i ansiktet och han va så snäll och söt :)
jagade han och försökte pussa på han ;P haha
men ingen av dom va väl riktig kärlek för när man e så liten så vet man som inte va riktig kärlek är tycker jag:)
sen när ja vart äldre har jag vart kär men inte riktigt tokkär.
jag har haft förhållanden och trott det va riktig kärlek men insett att ja haft fel.
så dom ha inte hållt särskilt länge.
men min första riktiga kärlek är nog Rei som jag va tokkär i och älskade över allt annat och vårat förhållande höll i nästan 6 år.
och dom 6 åren va upp och ner, kraftiga upp och ner ibland.
vi gjorde slut men blev tillsammas igen.
men tillslut så gick det inte längre och jag gjorde slut av olika anledningar.
men det slutade inte illa, utan vi sågs inte på ett tag så att han fick smälta allt och nu e vi väldigt nära vänner ist:)
vi va bara inte gjorda för varandra som ett par utan som vänner:)
Rei Saari http://lillfinnen.blogg.se/
Ja så man kan som summera detta till att min första stora kärlek är Rei:)
Tack för att du finns vännen:)
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Rei

tack gumman vad gullig du är.. :)

2010-12-04 @ 02:47:05
URL: http://lillfinnen.blogg.se/
Postat av: Rei

jo klart de var skoj o fira jul med er.. men du vet tider förändras :P hihi nog skulle de vara skoj o fira jul.. men de är rätt skönt o bara sitta hemma helt själv åxå. :)

2010-12-06 @ 11:13:08
URL: http://lillfinnen.blogg.se/
Postat av: Rei

de skulle jag kunna göra. men vi ser vad som händer. har som inte planerat så långt än. :)

2010-12-06 @ 16:19:26
URL: http://lillfinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0