Dag 01 - Presentera mig själv.

Jaha då ska jag försöka mig på nån sorts presentation, hur ska detta sluta:P
Jamen vart ska ja börja lixom....
Hmmmm jag e född på BB här i skellefteå, bodde inte ens ett år på skiftes tror jag det va, efter det så flyttade vi te Ersmark till hus:) där jag är uppfödd och där mina föräldrar Harriet och Kent-Åke ännu bor kvar:D I just love that place <3
Jag heter Emma kanske jag borde ha börjat med:P eller jag vet inte:P
Jag har en storasyster som jag älskar i massor Cecilia och en storebror som jag älskar massor Anders:)
Jag gick skola i ers till sexan sen gick jag sexan te nian på kågeskolan där jag hade det väldigt tufft.
är en tid jag helst glömmer.
sen när ja skulle börja gymnasiet så stack jag från skellefteå till Piteå.
Började Grans Naturbruksgymnasium i Öjebyn.
och jag såg det som en ny start på livet.
tänkte att här är det ingen som vet vem jag är eller mitt förflutna så jag började om på ett nytt liv.
och det visade sig vara en bra sak:D
Den tysta lilla tjejen som höll sig till sig själv försvann och hon har inte kommit tebax:)
Jag vart den tjej som ja ville vara:)
hittade många nya fina vänner :) tyvärr så hörs vi inte så ofta sen jag flyttade tillbaka till skellefteå.
jag gick inte ut gymnasiet, vart mer eller mindre utkastad.
men tiden ja hade på gymnasiet e en tid jag vill minnas:D saknar den tiden ibland:)
fast finns tider jag inte vill minnas från tiden i piteå med, men dom drar jag inte upp.
men jag fann min bästa killkompis ever i pite:) han heter Binor, vi hörs kanske inte så ofta men älskar han ändå min kära vän:D
och som sagt så flyttade jag tebax te skellefteå.
Och fann nya vänner här med och träffade en kille på en fest och vi fann varandra ganska fort:)
Han heter Rei Saari.
Och vi va tesammans i 5 år och 7 månader och nu e vi väldigt bra vänner ist :)
mitt liv har vart lite upp och ner.
För ca 6-7 år sen så träffade jag en underbar tjej vid namn Emelie-Sun och hon och jag blev bästa vänner och hon betydde allt för mig, men tyvärr så förlorade jag henne för ca 3 år sen , så nu är hon den finaste ängeln som finns.
saknar henne så otroligt <3
medans jag va tesammans med rei så träffade jag en tjej som ja vart bra vän med och när jag vart singel så upptäckte jag att jag hade starkare känslor för denna tjej.
Och nu efter 2 år så är jag förlovad med denna underbara tjej som heter Maria Aho <3
Hon är mitt allt, mitt liv, min kärlek:D
Men många andra har fått en plats i mitt hjärta:)
Emelie-Sun RIP
Evelina
Annica
Mamma
Pappa
Syster
Bror
Mari Q
Binor
Felix
Ossian
Hannes
Lunne
Aurora
Rei
Lurven RIP
Elvis RIP
Gizmo RIP
Morfar RIP
Farfar RIP
Tequila RIP
Fonzie RIP
Bagge
Falcon
Killen
Mulle
Magnus
Emmy
Frida W
Bea P
Ja det e många som finns i mitt hjärta:)
ja så idag iaf så e ja arbertslös, har inge barn, men lycklig att jag ha min Mia iaf:)
Ja det e väl min press.
men kan snöra in en sån här tråkig press med:P
Namn: Emma Johansson
Ålder: 26
Född: 840326
Familj: Mamma Harriet, Pappa Kent-Åke, Syster Cissi, Bror Anders.
Civilstatus: Förlovad med Maria Aho
Favorit färg: Svart
Ögonfärg: Blå
Djur: Katten Falcon, Hunden Bagge.
Gudmor: Ja till Felix
Egna barn: Nej
Bor: Kåge
Favoritmat: Mammas kinagryta, grillat, suring, Taccos:)
Ähhh orkar inge mer:P
vill ni veta nå så fråga:P
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Bea

:(

2010-12-01 @ 20:33:17
Postat av: Bea

:(

2010-12-01 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0